20-04-2019 15:43
Ponownie chciałem skorzystać z promocji na kk i ponownie okazuje się że jako właściciel firemki mam gorzej niż moi pracownicy (gdym oczywiście ich miał)
Nie ma znaczenia fakt że bank ma moją pełną historię wpływów i wydatków, przelewy do zus i us, że mam ulokowane dość duże sumy przez platormę ing, z założenia jestem niewiarygodny i muszę donosić jakieś dokumenty. Jednocześnie na koncie firmowym sam ing oferuje mi kk bez dokumentów i zaświadczeń. Gdzie tu logika ? Jak to się to ma hasła Liczą się ludzie ? Bo mi konsultant odpowiedział że takie są procedury
21-04-2019 12:20 | Edytowano: 21-04-2019 12:20
W przypadku, gdy wnioskujesz o produkty kredytowe, na każdym etapie możemy poprosić Cię o dodatkowe dokumenty, które potwierdzą Twój dochód. Niezależnie od tego, czy na konto w naszym banku wpływa Twoje wynagrodzenie, czy prowadzisz konto dla firmy. Przykro mi, że odebrałeś naszą prośbę o dodatkowe dokumenty w ten sposób. Zachęcam Cię do dostarczenia ich i skorzystania z naszej oferty oraz promocji.
22-04-2019 15:24
Tak rozumiem że bank może poprosić o dodatkowe dokumenty niemniej widze przycisk Tak chce kartę bez dokumentów i zaświadczeń oceniam prawdopodobieństwo na dość nikłe. Taki przycisk nie wyświetla się każdemu tylko tym którzy spełnili odpowiednie warunki. Zresztą miałem wiele kart i większość brałem w takiej uproszczonej procedurze
Natomiast chciałem w sumie zwrócić uwagę 2 rzeczy
- na koncie firmowym oferujecie mi kartę i nie wymagacie dokumentów czyli rozumiem że ocena biznesu jest pozytywna a jako klientowi indywidualnemu chcecie żebym donosił jakieś dokumenty firmowe
- tracicie prowizje bo końcu docenię citi że utrzymuje mi kk dożywotnie bezpłatnie mimo braku transakcji
23-04-2019 21:13
Dziękuję za Twoje spostrzeżenia. Zwrócimy na to uwagę.
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i
... 14-11-2024Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
13-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |