16-07-2019 11:38
17-07-2019 12:58
Kartę możesz zamknąć w każdym momencie trwania umowy. Warunkiem do jej zamknięcia jest jej całkowite spłacenie. Jeżeli chcesz porozmawiać na temat możliwości jakie masz do spłaty tej karty, to zapraszam do kontaktu z nami. Możesz napisać do nas na czacie w Moim ING, zadzwonić na infolinię 32 357 00 69 lub odwiedzić w oddziale,
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024