Odpowiedz

Zwrot na kartę wirtualną

Dzień dobry

 

Opłaciłem zamówienie z góry kartą wirtualną(za pośrednictwem DotPay). Niestety sklep nie dostarczył zamówienia w terminie i zamówienie zostało anulowane. Kontaktowałem się z DotPay i dowiedziałem się że zwrot został poprawnie zrealizowany w dniu 18.01.2022 i że to kiedy kwota zwrotu powiększy saldo rachunku karty zależy od banku. Chciałbym się więc dowiedzieć ile czasu trzeba będzie czekać aż pieniądze pojawią się na koncie karty wirtualnej?

 

Pozdrawiam

 

Odpowiedz
0 Lajków
Mac
Mac
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
08-01-2022
Wiadomość 1 z 4 (3 356 wyświetleń)

Re: Zwrot na kartę wirtualną

Czas zwrotu na kartę jest zależny od sprzedawcy, a konkretniej od tego, kiedy otrzymamy raport z terminala, w którym dokonano takiego zwrotu. Jeśli otrzymamy takie rozliczenia, automatycznie zaksięgujemy pieniądze na Twoim koncie. Nie znamy jednak dokładnego terminu, kiedy sprzedawca wyśle nam rozliczenia. Jeżeli sprzedawca stwierdzi, że zwrot już powinien być u nas, a nie zobaczysz go na swoim koncie, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Do takiego zgłoszenia będziemy potrzebować:
- potwierdzenie, że sprzedawca zobowiązał się do zwrotu (powinno ono zawierać datę zwrotu, kwotę oraz numer karty, na które zwrócił pieniądze),
- korespondencji, w której próbujesz wyjaśnić z nim tę sprawę,
- daty ostatniego kontaktu ze sprzedawcą.

Na ten moment proszę jeszcze o cierpliwość. Możliwe, że zwrot przyjdzie niebawem Emotikon: Szczęśliwy





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
137
20
02-09-2021
Wiadomość 2 z 4 (3 310 wyświetleń)

Re: Zwrot na kartę wirtualną

Dziękuję za odpowiedź.

 

Mam jeszcze pytania uzupełniające:

 

1) Była to płatność online przez DotPay(o czym wspomniałem) więc o jaki terminal chodzi?

 

2) Mam nadzieję że do tego nie dojdzie ale załóżmy hipotetycznie że karta wirtualna traci ważność zanim zwrot zostanie wykonany. Co się stanie gdy zwrot zostanie wykonany na kartę, która straciła ważność?

Odpowiedz
0 Lajków
Mac
Mac
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
08-01-2022
Wiadomość 3 z 4 (3 287 wyświetleń)

Re: Zwrot na kartę wirtualną

Sklep internetowy również się rozlicza i posiada odpowiednie narzędzia do realizacji i anulowania płatności. 

Jeśli karta straci ważność, nadal będziemy mogli zaksięgować taki zwrot. Rachunek karty wirtualnej jest jeszcze ważny przez około 30 dni po jej zamknięciu, a jeśli zwrot będzie jeszcze później - pieniądze trafią na specjalny rachunek techniczny. 


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
628
119
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (3 249 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam! Mam dziwny problem z aplikacją Moje ING. Od dzisiaj rana podczas próby włączenia aplikacji, zaczyna się ona szybko odświeżać a przy tym odtwarza się dźwięk jakiegoś powiadomienia i wibracja. (I...

17-04-2024
ubezpieczenie nieruchomości

10 każdego miesiąca ING pobiera mi składkę za ubezpieczenie nieruchomości. 17 kwietnia wypowiedziałem polisę aby zwiększyć wartość nieruchomości i podpisałem nową polisę. Dzień później pobrano mi pono...

17-04-2024
Zeskanuj i zapłać

Witam!

 

Kiedy można się spodziewać wdrożenia bardzo przydatnej funkcji Zeskanuj (QR) i zapłać?

17-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy