Odpowiedz

Zwiększenie limitu karty kredytowej ("Nie możesz zwiększyć limitu dla tego produktu")

Przy próbie zwiększenia limitu karty kredytowej pojawia się komunikat "Nie możesz zwiększyć limitu dla tego produktu". Komunikat pojawia się na końcu wniosku, przy próbie przejścia dalej. Komunikat pojawił się 3 razy z rzędu. Nie ma dodatkowego opisu. Co może być przyczyną?

Odpowiedz
0 Lajków
rustika
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
26-12-2022
Wiadomość 1 z 6 (5 208 wyświetleń)

Re: Zwiększenie limitu karty kredytowej ("Nie możesz zwiększyć limitu dla tego produktu")

[ Edytowane ]

Zależy mi na wyjaśnieniu Twojej sytuacji, ale tu nie mam dostępu do Twoich danych i nie jestem w stanie tego sprawdzić i wyjaśnić dla Ciebie. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy, co jest przyczyną tego, że nie możesz zwiększyć limitu na karcie kredytowej. Proszę o kontakt w dni robocze w godzinach: 8:00-00:00 i w soboty: 8:00-22:00.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
250
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 6 (5 078 wyświetleń)

Re: Zwiększenie limitu karty kredytowej ("Nie możesz zwiększyć limitu dla tego produktu")

[ Edytowane ]

Zależy mi na wyjaśnieniu Twojej sytuacji, ale tu nie mam dostępu do Twoich danych i nie jestem w stanie tego sprawdzić i wyjaśnić dla Ciebie. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy, co jest przyczyną tego, że nie możesz zwiększyć limitu na karcie kredytowej. Proszę o kontakt w dni robocze w godzinach: 8:00-00:00 i w soboty: 8:00-22:00.

 

 

thats true

Odpowiedz
0 Lajków
intigritigececi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
05-02-2023
Wiadomość 3 z 6 (4 729 wyświetleń)

sad

[ Edytowane ]

@DominikaW:

Zależy mi na wyjaśnieniu Twojej sytuacji, ale tu nie mam dostępu do Twoich danych i nie jestem w stanie tego sprawdzić i wyjaśnić dla Ciebie. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy, co jest przyczyną tego, że nie możesz zwiększyć limitu na karcie kredytowej. Proszę o kontakt w dni robocze w godzinach: 8:00-00:00 i w soboty: 8:00-22:00.



edited

Odpowiedz
0 Lajków
intigritigececi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
05-02-2023
Wiadomość 4 z 6 (4 716 wyświetleń)

Re.: Odpowiedz na wiadomość

yes this is test

Odpowiedz
0 Lajków
intigritigececi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
05-02-2023
Wiadomość 5 z 6 (4 714 wyświetleń)

yes this is test

[ Edytowane ]

yes this is testsd

Odpowiedz
0 Lajków
intigritigececi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
05-02-2023
Wiadomość 6 z 6 (4 675 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy