26-12-2022 00:13
Przy próbie zwiększenia limitu karty kredytowej pojawia się komunikat "Nie możesz zwiększyć limitu dla tego produktu". Komunikat pojawia się na końcu wniosku, przy próbie przejścia dalej. Komunikat pojawił się 3 razy z rzędu. Nie ma dodatkowego opisu. Co może być przyczyną?
27-12-2022 13:23 | Edytowano: 27-12-2022 13:24
Zależy mi na wyjaśnieniu Twojej sytuacji, ale tu nie mam dostępu do Twoich danych i nie jestem w stanie tego sprawdzić i wyjaśnić dla Ciebie. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy, co jest przyczyną tego, że nie możesz zwiększyć limitu na karcie kredytowej. Proszę o kontakt w dni robocze w godzinach: 8:00-00:00 i w soboty: 8:00-22:00.
05-02-2023 17:04 | Edytowano: 05-02-2023 17:08
Zależy mi na wyjaśnieniu Twojej sytuacji, ale tu nie mam dostępu do Twoich danych i nie jestem w stanie tego sprawdzić i wyjaśnić dla Ciebie. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy, co jest przyczyną tego, że nie możesz zwiększyć limitu na karcie kredytowej. Proszę o kontakt w dni robocze w godzinach: 8:00-00:00 i w soboty: 8:00-22:00.
thats true
05-02-2023 17:30 | Edytowano: 05-02-2023 17:32
@DominikaW:Zależy mi na wyjaśnieniu Twojej sytuacji, ale tu nie mam dostępu do Twoich danych i nie jestem w stanie tego sprawdzić i wyjaśnić dla Ciebie. Proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy, co jest przyczyną tego, że nie możesz zwiększyć limitu na karcie kredytowej. Proszę o kontakt w dni robocze w godzinach: 8:00-00:00 i w soboty: 8:00-22:00.
edited
05-02-2023 17:32
yes this is test
05-02-2023 18:52 | Edytowano: 05-02-2023 18:54
yes this is testsd
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
1 | |
1 | |
1 |