06-02-2023 20:03
Dzień dobry,
W styczniu zakupiłem usługę w zagranicznej firmie (egzamin online). W niedzielę anulowałem ten zakup zgodnie z polityką dostawcy. Informacja o zwrocie środków odrazu pojawiła się w historii karty kredytowej, jednak saldo karty nie uwzględnia tego zwrotu. Musi minąć jakiś ustalony czas dla takiego zwrotu ?
Pozdrawiam
07-02-2023 09:30
Już się samo rozwiązało. Trzeba poczekać na księgowanie. Wpis w histori pojawi się prawdopodobnie zaraz jaki się taki proces rozpocznie, ale na księgowanie trzeba poczekać 1-2dni. Pod tym samym wpisem pojawi się informacja z data księgowania i wtedy saldo będzie aktualne.
Czyli jak rozumiem każdy z małżonków loguje się na swoje ING (to wspólne konto) i zakłada swój OKO bonus? Czyli finalnie będą 2, zgadza się?
27-12-2024Konto OKO Bonus prowadzimy tylko jako konto indywidualne, nie może być to konto wspólne. Każda osoba może mieć jedno takie konto otwarte dla siebie.
27-12-2024W Moim ING wciąż nie mamy możliwości zrobienia paczki przelewów Split Payment. JDG może przejść do ING Business w wyjątkowych przypadkach, po uzyskaniu zgody banku i resegmentacji. Oferta konta i usłu
... 27-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 |