06-02-2023 20:03
Dzień dobry,
W styczniu zakupiłem usługę w zagranicznej firmie (egzamin online). W niedzielę anulowałem ten zakup zgodnie z polityką dostawcy. Informacja o zwrocie środków odrazu pojawiła się w historii karty kredytowej, jednak saldo karty nie uwzględnia tego zwrotu. Musi minąć jakiś ustalony czas dla takiego zwrotu ?
Pozdrawiam
07-02-2023 09:30
Już się samo rozwiązało. Trzeba poczekać na księgowanie. Wpis w histori pojawi się prawdopodobnie zaraz jaki się taki proces rozpocznie, ale na księgowanie trzeba poczekać 1-2dni. Pod tym samym wpisem pojawi się informacja z data księgowania i wtedy saldo będzie aktualne.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024