06-02-2023 20:03
Dzień dobry,
W styczniu zakupiłem usługę w zagranicznej firmie (egzamin online). W niedzielę anulowałem ten zakup zgodnie z polityką dostawcy. Informacja o zwrocie środków odrazu pojawiła się w historii karty kredytowej, jednak saldo karty nie uwzględnia tego zwrotu. Musi minąć jakiś ustalony czas dla takiego zwrotu ?
Pozdrawiam
07-02-2023 09:30
Już się samo rozwiązało. Trzeba poczekać na księgowanie. Wpis w histori pojawi się prawdopodobnie zaraz jaki się taki proces rozpocznie, ale na księgowanie trzeba poczekać 1-2dni. Pod tym samym wpisem pojawi się informacja z data księgowania i wtedy saldo będzie aktualne.
Mając ciemny motyw w telefonie Xiaomi, to wyskakuje ciemny motyw i w appce. A ja np. chciałabym mieć jasny w ING i nie mogę tej opcji znaleźć, także o.
27-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 |