19-08-2018 03:49
Witam serdecznie,
Posiadam w waszym banku trzy rachunki PLN i niestety przy dodawaniu karty VISA musiałem najzwyczajniej przeoczyć, że karta jest zamawiana nie do tego rachunku PLN co być powinna.
W związku z tym czy jest możliwość zmiany numeru konta dla tej karty? Albo podłączenie jej do innego rachunku PLN?
W systemie samemu nie da się tego zrobic, ale czy w odziale można? Podpisując stosowny aneks do umowy o kartę?
Bardzo mi na tym zależy.
Pozdrawiam,
Szymon
20-08-2018 07:02
Kartę wydajemy do konkretnego rachunku. Nie możemy dla niej zmienić numeru konta lub podłączyć do innego konta w złotówkach.
Jeśli chciałbyś mieć kartę Visa do innego konta, możesz ją zamówić:
- w Moje ING w zakładce Moje finanse/Konta. W tym miejscu zaznacz konto, do którego chciałbyś mieć kartę. W szczegółach odszukasz opcję „Zamów kartę”,
- w oddziale.
Nową kartę wyślemy na Twój adres korespondencyjny do 8 dni roboczych.
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024