Odpowiedz

Zmiana adresu korespondencji

Zamówiłam kartę do konta, po tej czynności zmieniłam również adres korespondencji. Czy zamówiona karta zostanie wysłana na nowy adres, czy na ten ustawiony podczas zamawiania? Czy mogę zmienić adres wysyłki karty po jej zamówieniu?

Odpowiedz
0 Lajków
dlewandowska
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-11-2018
Wiadomość 1 z 2 (4 596 wyświetleń)

Re: Zmiana adresu korespondencji

Zawsze zalecamy zmienić adres do wysyłki (korespondencji) jeszcze przed zamówieniem karty. Kartę mogliśmy wysłać na Twój stary adres. Przez Społeczność nie mogę sprawdzić na jaki adres wysłaliśmy Twoją kartę. Tutaj nie mogę potwierdzić Twoich danych. Napisz do nas przez Moje ING – Wiadomości lub czat (na dole strony po zalogowaniu przez bankowość na przeglądarce) lub telefonicznie 32 357 00 69. Sprawdzimy na jaki adres mogliśmy wysłać Twoją kartę.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
650
122
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 544 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.

24-12-2024
Re.: Limit zadłużenia

Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn

...

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy