Odpowiedz

Zmiana adresu korespondencji

Zamówiłam kartę do konta, po tej czynności zmieniłam również adres korespondencji. Czy zamówiona karta zostanie wysłana na nowy adres, czy na ten ustawiony podczas zamawiania? Czy mogę zmienić adres wysyłki karty po jej zamówieniu?

Odpowiedz
0 Lajków
dlewandowska
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-11-2018
Wiadomość 1 z 2 (4 062 wyświetleń)

Re: Zmiana adresu korespondencji

Zawsze zalecamy zmienić adres do wysyłki (korespondencji) jeszcze przed zamówieniem karty. Kartę mogliśmy wysłać na Twój stary adres. Przez Społeczność nie mogę sprawdzić na jaki adres wysłaliśmy Twoją kartę. Tutaj nie mogę potwierdzić Twoich danych. Napisz do nas przez Moje ING – Wiadomości lub czat (na dole strony po zalogowaniu przez bankowość na przeglądarce) lub telefonicznie 32 357 00 69. Sprawdzimy na jaki adres mogliśmy wysłać Twoją kartę.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (4 010 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

Jeśli traktujecie przelew jako dowód księgowy i powołujecie się na art. 21 to trochę wybiórczo:

e)  podpis wystawcy dowodu oraz osoby, której wydano lub od której przyjęto składniki aktywów;

 

Na przelew

...

19-06-2024
Re.: Zaświadczenie Brutto - Netto do kredytu hipotecznego

W opisanej przez Ciebie sytuacji prosimy o kontakt z naszymi doradcami hipotecznymi. Możesz się w tej sprawie umówić na spotkanie https://www.ing.pl/kontakt - Umów spotkanie ze specjalistą.

19-06-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

@MiG dziękujemy za Twoją opinię. Przekazałam ją do właściwego działu. 

19-06-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy