Odpowiedz

Zastrzeżenie karty

Witam,

 

1. Czy zastrzeżenie karty wiąże się z jakimiś opłatami?

2. Czy po zastrzeżeniu karty mogę nie zamawiać nowej, rezygnując tym samym z karty debetowej do konta?
3. Czy opłata miesięczna za korzystanie z karty przestanie być naliczana w momencie zastrzeżenia karty w BankOnLine?

 

Z góry dziękuję za odpowiedź.

somv
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
3
25-11-2015
Wiadomość 1 z 2 (6 989 wyświetleń)

Re.: Zastrzeżenie karty

Jeśli karta została zgubiona lub skradziona, możesz zastrzec kartę poprzez bankowość elektroniczną, bądź na infolinii pod numerem (32) 357 00 12.

Po zastrzeżeniu karty nie wymagamy zamówienia nowej. Co do opłaty, to naliczymy ją proporcjonalnie za okres w którym była używana.

DietmarW
Były moderator
Były moderator icon
29
10
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 929 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Inteligentne oszczędzanie we wszystkim 2025

Saving money is key in 2025. Here are simple ways to reduce your spending in different areas of your life.

Shopping

  • Use discount coupons and cashback.

  • Buy in bulk.

  • Compare prices online before purchasing.

...

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy