Odpowiedz

Zastrzeżenie karty

Witam,

 

1. Czy zastrzeżenie karty wiąże się z jakimiś opłatami?

2. Czy po zastrzeżeniu karty mogę nie zamawiać nowej, rezygnując tym samym z karty debetowej do konta?
3. Czy opłata miesięczna za korzystanie z karty przestanie być naliczana w momencie zastrzeżenia karty w BankOnLine?

 

Z góry dziękuję za odpowiedź.

somv
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
10
3
25-11-2015
Wiadomość 1 z 2 (7 656 wyświetleń)

Re.: Zastrzeżenie karty

Jeśli karta została zgubiona lub skradziona, możesz zastrzec kartę poprzez bankowość elektroniczną, bądź na infolinii pod numerem (32) 357 00 12.

Po zastrzeżeniu karty nie wymagamy zamówienia nowej. Co do opłaty, to naliczymy ją proporcjonalnie za okres w którym była używana.

DietmarW
Były moderator
Były moderator icon
29
10
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (7 596 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy