Odpowiedz

Zamknięcie Karty Kredytowej

Witam. Czy można zamknąć kartę wysyłając wypowiedzenie pocztą czy muszę się pofatygować do oddziału ?
Odpowiedz
0 Lajków
sowa93
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
2
07-02-2016
Wiadomość 1 z 4 (18 668 wyświetleń)

Re: Zamknięcie Karty Kredytowej

Kartę kredytową możemy zamknąć w dowolnym oddziale naszego banku. Do oddziału podejdź proszę ze swoim aktualnym dokumentem tożsamości. To wystarczy żeby zamknąć kartę. Zachęcam do dalszego korzystania z karty kredytowej. Jest to dobre zabezpieczenie finansowe. Dla płatności bezgotówkowych obowiązuje również bez odsetkowy termin spłaty karty do 21 dni po zakończonym cyklu rozliczeniowym.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
132
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (18 610 wyświetleń)

Re: Zamknięcie Karty Kredytowej

Uprzedzam, że w oddziale ing nie da się zamknąć karty bez zgody na skanowanie dowodu osobistego. W oddziale, w którym byłem robią to na zapleczu. To kpina z klienta (w majestacie chorego prawa).
Odpowiedz
0 Lajków
mipi
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-04-2019
Wiadomość 3 z 4 (16 633 wyświetleń)

Re: Zamknięcie Karty Kredytowej

Przykro mi, że masz takie zdanie Emotikon: Smutny. Takie są regulacje, które musimy stosować w związku z ustawą. Bez wykonania skanu dokumentu, specjalista w oddziale nie ma możliwości dalszej obsługi. Nasze urządzenia są bezpieczne - są podpięte jedynie do sieci bankowej. Znajdują się w oddzielnych pomieszczeniach ze względów bezpieczeństwa.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (16 586 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy