Odpowiedz

Zamknięcie Karty Kredytowej

Witam. Czy można zamknąć kartę wysyłając wypowiedzenie pocztą czy muszę się pofatygować do oddziału ?
Odpowiedz
0 Lajków
sowa93
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
2
07-02-2016
Wiadomość 1 z 4 (16 726 wyświetleń)

Re: Zamknięcie Karty Kredytowej

Kartę kredytową możemy zamknąć w dowolnym oddziale naszego banku. Do oddziału podejdź proszę ze swoim aktualnym dokumentem tożsamości. To wystarczy żeby zamknąć kartę. Zachęcam do dalszego korzystania z karty kredytowej. Jest to dobre zabezpieczenie finansowe. Dla płatności bezgotówkowych obowiązuje również bez odsetkowy termin spłaty karty do 21 dni po zakończonym cyklu rozliczeniowym.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
603
128
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (16 668 wyświetleń)

Re: Zamknięcie Karty Kredytowej

Uprzedzam, że w oddziale ing nie da się zamknąć karty bez zgody na skanowanie dowodu osobistego. W oddziale, w którym byłem robią to na zapleczu. To kpina z klienta (w majestacie chorego prawa).
Odpowiedz
0 Lajków
mipi
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
22-04-2019
Wiadomość 3 z 4 (14 691 wyświetleń)

Re: Zamknięcie Karty Kredytowej

Przykro mi, że masz takie zdanie Emotikon: Smutny. Takie są regulacje, które musimy stosować w związku z ustawą. Bez wykonania skanu dokumentu, specjalista w oddziale nie ma możliwości dalszej obsługi. Nasze urządzenia są bezpieczne - są podpięte jedynie do sieci bankowej. Znajdują się w oddzielnych pomieszczeniach ze względów bezpieczeństwa.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
597
127
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (14 644 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Podobna sytuacja. Tylko u mnie karta jest ważna i jej ważność się teraz nie kończy, ale SMS (Twoja karta VISA zbliżeniowa została usunięta z Google Pay. Aby płacić z Google Pay, dodaj ją ponownie lub ...

26-04-2025
Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy, ale pobrał je z konta

Dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o jak najszybszą odpowiedź na reklamację do analityków.

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy