11-01-2019 14:08
Witam,
w dniu 28.12.2018 moje konto z Lwem Premium zostało obciążone "zaległą prowizją" w wysokości 1,50 zł i byłam do 3.1.2019 - wtedy dopiero zaglądałam do bankowości internetowej - na minusie o te 1,50 zł. Otrzymałam odpowiedź: "za sprawdzenie salda w obcym bankomacie" i że za to należy się opłata. Nie przypominam sobie, że sprawdziłam saldo kiedykolwiek. Chciałam sprawdzić tabelę opłat i prowizji, ale niestety na stronie ing są tylko aktualne obowiązujące od 29.12.2018 r.
Jeśli rzeczywiście tak jest, to dlaczego nie od razu przy wypłacie z bankomatu jest informacja w internecie przynajmniej o należnej prowizji? Czy mogę się gdzieś dowiedzieć, kiedy to było i w jakim bankomacie?
11-01-2019 14:14
@nitsrek Proszę, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING lub zadzwoń na naszą infolinię (32 357 00 69). Tam będziemy mogli sprawdzić czy i kiedy takie sprawdzenie salda miało miejsce.
... 17-10-2024
@maszaikasza:Po pierwsze, nie używam menadżera haseł "innych firm", tylko natywnego, wbudowanego w system operacyjny, uznawanego za zaufany i z którym jak dotąd nie miałem żadnych problemów. Między in
... 17-10-2024
@MateuszF:Odpowiedziałem na posty w tej samej sprawie tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/dyspozycja-na-wypadek-%C5%9Bmierci-bez-wizyty-w-oddziale/m-p/44417/highlight/false#M2182