Odpowiedz

Nieważna karta płatnicza

Witam
Dzisiaj próbowałam zapłacić za zakupy online i okazało się, że moja karta jest nieważna. Przynajmniej tak wynika z plastiku. Jednak po zalogowaniu się na swoje konto widzę, że karta jest aktywna i ważna aż do 2021 roku. Jak to możliwe że data ważności na plastikowej karcie jest inna od tej w internecie, w zakładce moje karty. Nie dostałam od banku nowej karty pocztą, ani żadnego uprzedzenia.
Odpowiedz
0 Lajków
Kasiaraven
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-01-2019
Wiadomość 1 z 2 (4 607 wyświetleń)

Re: Nieważna karta płatnicza

Kasiaraven W momencie utraty ważności karty automatycznie wysyłamy w jej miejsce nową na adres do korespondencji. Zmienia się data ważności na niej, ale jej numer pozostaje bez zmian. 
Jeśli nie otrzymałeś karty, to zadzwoń na naszą całodobową infolinię pod numerem 32 357 00 12. 
Przyjmiemy odpowiednią dyspozycję i zamówimy bezpłatnie nową kartę. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1122
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (4 538 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt hipoteczny - czas decyzji

Problem z ing jest taki, że oni podczas decyzji proszą kilka razy o jakiś dokument co przesuwa termin wydania decyzji o tygodnie.. zamiast zweryfikować w odpowiednim etapie wszystko co później pojedyn

...

01-04-2025
Re.: Rozpatrzenie wniosku

szkoda słów, to są amatorzy i to jest od lat praktykowane. Przecież sprawdzenie dokumentów ile moze zajac? godzine? to chyba z kawą i toaletą. Nie macie przygotowanej check listy? i pracownik nie wery

...

01-04-2025
Długi proces decyzyjności

Również chciałbym wyrazić swoją opinię na temat czasu procesowania wniosku. Proces rozpoczął się 13.02.2025 i do dzisiaj nie mam decyzji. Kompletowanie dokumentów to jakiś żart bo w kolejnych etapach

...

01-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy