Odpowiedz

Nieważna karta płatnicza

Witam
Dzisiaj próbowałam zapłacić za zakupy online i okazało się, że moja karta jest nieważna. Przynajmniej tak wynika z plastiku. Jednak po zalogowaniu się na swoje konto widzę, że karta jest aktywna i ważna aż do 2021 roku. Jak to możliwe że data ważności na plastikowej karcie jest inna od tej w internecie, w zakładce moje karty. Nie dostałam od banku nowej karty pocztą, ani żadnego uprzedzenia.
Odpowiedz
0 Lajków
Kasiaraven
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
09-01-2019
Wiadomość 1 z 2 (3 731 wyświetleń)

Re: Nieważna karta płatnicza

Kasiaraven W momencie utraty ważności karty automatycznie wysyłamy w jej miejsce nową na adres do korespondencji. Zmienia się data ważności na niej, ale jej numer pozostaje bez zmian. 
Jeśli nie otrzymałeś karty, to zadzwoń na naszą całodobową infolinię pod numerem 32 357 00 12. 
Przyjmiemy odpowiednią dyspozycję i zamówimy bezpłatnie nową kartę. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1076
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 662 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

Jeśli traktujecie przelew jako dowód księgowy i powołujecie się na art. 21 to trochę wybiórczo:

e)  podpis wystawcy dowodu oraz osoby, której wydano lub od której przyjęto składniki aktywów;

 

Na przelew

...

19-06-2024
Re.: Zaświadczenie Brutto - Netto do kredytu hipotecznego

W opisanej przez Ciebie sytuacji prosimy o kontakt z naszymi doradcami hipotecznymi. Możesz się w tej sprawie umówić na spotkanie https://www.ing.pl/kontakt - Umów spotkanie ze specjalistą.

19-06-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

@MiG dziękujemy za Twoją opinię. Przekazałam ją do właściwego działu. 

19-06-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy