03-03-2021 13:37
Cześć
Dziś mam pytanie z którym borykaliśmy się na infolinia i każdy robił wielkie "oczy"
Otóz wypowiedziałem umowy 3 kart kredytowych i zawarłem nową 1 umowę na KK
(niestety system nie pozwala na zawarcie nowej umowy i zamknięcie 3 pozostałych w Moim ING) więc wypowiedziałem te umowy drogą pocztową / kurierską.
Umowy wypowiedziane 11.02 bez statusu blokady karty = karta nie przeszła w status ZAMKNIĘTA po mimo przyjęcia wypowiedzenia.
Wszystkie 3 karty zniknęły z mojego ING 01.03 bez możliwości wglądu w wygenerowane zestawienie transakcji i monitorowanie salda.
Z tego co pamiętam jeszcze na 01.2021 podtrzymywana była informacja, że wypowiedziana KK widnieje jeszcze w systemie Moje ING przez okres 100 dni. Nie wiem czy to nie pisana zasada czy jest to gdzieś w regularnie, ale nie raz się przekonałem, że to istotne gdyż mogą pojawić się jakieś koszta, podsumowane prowizje zaległe itp.
Napisałam więc wiadomość z poziomu Mojego ING z informacją, że karty znikły z mojego pola widzenia i nie wiem gdzie mam dokonać spłat i w jakich kwotach.
Dziś 03.03 postanowiłem zadzwonić na infolinie z zapytaniem co dalej robić. Po mimo iż pamiętam, że cykle rozliczeniowe mam dla VISA 6-tego a dla MC chyba 12, to mam spokojnie 25 dni na regulacje sald.
Pan na Infolinii, który był w miarę sympatyczny chciał przedyktować mi wszystkie te rachunki do spłat i salda, ale nie chciałem gdzieś popełnić błędu i po prosiłem o złożenie reklamacji i wysłanie odpowiedzi w Moim ING.
W czasie tej rozmowy otrzymałem odpowiedz na moje zapytanie wysłane z Mojego ING w którym to zostały mi podane numery rachunku do spłat bez podanego salda z dołączoną informacją że moje karty zostały zamknięte 01.03.2021 i nie będą dla mnie widoczne z poziomu bankowości elektronicznej.
Ta wiadomość w zasadzie nie wyniosła nic do mojego życia, gdyż gdybym posiadał mocno nadszarpnięte saldo karty, ani nie wiem ile spłacić oraz ile ewentualnie mogę jeszcze zapłącić w kolejnym cyklu rozliczeniowym z tyt. poniesionych prowizji czy odsetek pozostałych do spłaty.
Że nie wspomnę w ogóle o tym, że powinienem dostać jakaś informację, że te wypowiedzenia zostały przetworzone i weszły w obieg, a taka informacja dobrze gdyby w Moim ING się jednak pojawiła.
Teraz moje pytania.
1. Czy okres 100 dni widoczności zamkniętego KK nadal obowiązuje? (czy podpiera się ono jakimś zapisem w regulaminie)
2. Jak ureguluje salda KK to skąd mam się dowiedzieć czy mam jeszcze jakieś kwoty do zapłaty w kolejnym cyklu?
3. Ile trwa okres wypowiedzenia KK przy wysłaniu go tradycyjną pocztą / kurierem od momentu rejestracji w systemie (tu nie minął żaden okres)
4. Czy jeżeli moje KK zostały zamknięte 01 03 to nadal pozostają w swoich cyklach, bo z tego co widziałem zostało mi wystawione dal wszystkich kart zestawienie transakcji, czy co mam teraz 14? 21? dni?
Gość na infolinii chciał mi podać odrazu numery rachunków do spłaty i kwoty, tak aby nie powstało zadłużenie odrazu zaznaczając, że dług może wzrosnąć, odsetki itp. Normalnie w takich okolicznościach, to starsza osoba dostała by zawału. Ja jedynie się uśmiechnąłem, gdyż to po prostu bełkot.
23-03-2021 17:31
1. Karta standardowo jest widoczna w Moim ING przez 100 dni. W sytuacjach niestandardowych rachunek karty kredytowej może być zamknięty wcześniej.
Aby dokładnie sprawdzić jak to wyglądało w przypadku Twojej karty, prosimy zgłoś nam reklamację.
2. Jeśli karta kredytowa nie jest już widoczna w Moim ING to informacje o stanie zadłużenia otrzymasz podczas kontaktu z naszą infolinią, na czacie w Moim ING lub osobiście podczas wizyty w oddziale.
3. W takim przypadku okres wypowiedzenia trwa do 5 dni roboczych od wpłynięcia do nas kompletnej dyspozycji.
4. Tak, obowiązują Cię te same cykle rozliczeniowe. Zestawienia dalej generujemy w dniu, który wcześniej wskazałeś. Od momentu otrzymania zestawiania masz 21 dni na spłatę zadłużenia karty.
Przepraszamy, że tak długo musiałeś czekać na naszą odpowiedź.
Jestem przed podpisaniem umowy kredytowej i mam pewna wątpliwość. Kwota kredytu to 750 tys. będzie ona uruchamiana w transzach przez kolejne 2 lata. Dostałem ofertę z ubezpieczeniem rozszerzonym i moj
... 20-09-2024Wybierasz opcję Spłać częściowo lub całkowicie i nadpłacasz wybraną kwotą. Środki na nadpłatę musisz oczywiście zapewnić niezależnie od tych na spłatę raty planowej, które automatycznie pobiera bank.
... 20-09-2024