Odpowiedz

Wypowiedziane umowy KK

Cześć

 

Dziś mam pytanie z którym borykaliśmy się na infolinia i każdy robił wielkie "oczy"

 

Otóz wypowiedziałem umowy 3 kart kredytowych i zawarłem nową 1 umowę na KK

(niestety system nie pozwala na zawarcie nowej umowy i zamknięcie 3 pozostałych w Moim ING) więc wypowiedziałem te umowy drogą pocztową / kurierską.

 

Umowy wypowiedziane 11.02 bez statusu blokady karty = karta nie przeszła w status ZAMKNIĘTA po mimo przyjęcia wypowiedzenia.

Wszystkie 3 karty zniknęły z mojego ING 01.03 bez możliwości wglądu w wygenerowane zestawienie transakcji i monitorowanie salda.

Z tego co pamiętam jeszcze na 01.2021 podtrzymywana była informacja, że wypowiedziana KK widnieje jeszcze w systemie Moje ING przez okres 100 dni. Nie wiem czy to nie pisana zasada czy jest to gdzieś w regularnie, ale nie raz się przekonałem, że to istotne gdyż mogą pojawić się jakieś koszta, podsumowane prowizje zaległe itp.

 

Napisałam więc wiadomość z poziomu Mojego ING z informacją, że karty znikły z mojego pola widzenia i nie wiem gdzie mam dokonać spłat i w jakich kwotach.

 

Dziś 03.03 postanowiłem zadzwonić na infolinie z zapytaniem co dalej robić. Po mimo iż pamiętam, że cykle rozliczeniowe mam dla VISA 6-tego a dla MC chyba 12, to mam spokojnie 25 dni na regulacje sald.

 

Pan na Infolinii, który był w miarę sympatyczny chciał przedyktować mi wszystkie te rachunki do spłat i salda, ale nie chciałem gdzieś popełnić błędu i po prosiłem o złożenie reklamacji i wysłanie odpowiedzi w Moim ING.

 

W czasie tej rozmowy otrzymałem odpowiedz na moje zapytanie wysłane z Mojego ING w którym to zostały mi podane numery rachunku do spłat bez podanego salda z dołączoną informacją że moje karty zostały zamknięte 01.03.2021 i nie będą dla mnie widoczne z poziomu bankowości elektronicznej.

 

 Ta wiadomość w zasadzie nie wyniosła nic do mojego życia, gdyż gdybym posiadał mocno nadszarpnięte saldo karty, ani nie wiem ile spłacić oraz ile ewentualnie mogę jeszcze zapłącić w kolejnym cyklu rozliczeniowym z tyt. poniesionych prowizji czy odsetek pozostałych do spłaty.

 

Że nie wspomnę w ogóle o tym, że powinienem dostać jakaś informację, że te wypowiedzenia zostały przetworzone i weszły w obieg, a taka informacja dobrze gdyby w Moim ING się jednak pojawiła. 

 

Teraz moje pytania.

 

1. Czy okres 100 dni widoczności zamkniętego KK nadal obowiązuje? (czy podpiera się ono jakimś zapisem w regulaminie)

2. Jak ureguluje salda KK to skąd mam się dowiedzieć czy mam jeszcze jakieś kwoty do zapłaty w kolejnym cyklu?

3. Ile trwa okres wypowiedzenia KK przy wysłaniu go tradycyjną pocztą / kurierem od momentu rejestracji w systemie (tu nie minął żaden okres)

4. Czy jeżeli moje KK zostały zamknięte 01 03 to nadal pozostają w swoich cyklach, bo z tego co widziałem zostało mi wystawione dal wszystkich kart zestawienie transakcji, czy co mam teraz 14? 21? dni?

 

Gość na infolinii chciał mi podać odrazu numery rachunków do spłaty i kwoty, tak aby nie powstało zadłużenie odrazu zaznaczając, że dług może wzrosnąć, odsetki itp. Normalnie w takich okolicznościach, to starsza osoba dostała by zawału. Ja jedynie się uśmiechnąłem, gdyż to po prostu bełkot. 

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 2 (2 493 wyświetleń)

Re: Wypowiedziane umowy KK

1. Karta standardowo jest widoczna w Moim ING przez 100 dni. W sytuacjach niestandardowych rachunek karty kredytowej może być zamknięty wcześniej.
Aby dokładnie sprawdzić jak to wyglądało w przypadku Twojej karty, prosimy zgłoś nam reklamację.


2. Jeśli karta kredytowa nie jest już widoczna w Moim ING to informacje o stanie zadłużenia otrzymasz podczas kontaktu z naszą infolinią, na czacie w Moim ING lub osobiście podczas wizyty w oddziale.

 

3. W takim przypadku okres wypowiedzenia trwa do 5 dni roboczych od  wpłynięcia do nas kompletnej dyspozycji. 

 

4. Tak, obowiązują Cię te same cykle rozliczeniowe. Zestawienia dalej generujemy w dniu, który wcześniej wskazałeś. Od momentu otrzymania zestawiania masz 21 dni na spłatę zadłużenia karty.

 

Przepraszamy, że tak długo musiałeś czekać na naszą odpowiedź.
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
108
16
14-12-2020
Wiadomość 2 z 2 (2 285 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Oko bonus dodatkowe warunki

Podsumowanie i spełnieniu warunków w bankowości pełnomocnika powinna pojawić się do kilku dni po założeniu. Żeby spełnić warunek promocji, wystarczą 3 logowania do aplikacji.

Do liczby transakcji kart...

27-11-2024
Re.: Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry,
napisz do nas w tej sprawie na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Sprawdzimy to. Tutaj nie mamy dostępu do Twojego konta.

27-11-2024
Re.: Kółeczko się kręci

Jeśli logujesz się do bankowości przez przeglądarkę internetową na komputerze, to w ustawieniach wyczyść historię przeglądania lub same pliki cookies. Możesz też skorzystać z przeglądarki w trybie pry

...

27-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy