14-08-2024 09:54
Część. Ostatnio rozmagnetyzowala mi się karta i nie mogę płacić zblizeniowo... Posiadam kartę z własną grafiką i chciałabym dokonać wymiany, aby znowu móc płacić zbliżeniowo bez wsuwania i używania pinu. Na forach i w Internecie piszą, że aby zamówić nową kartę trzeba zastrzec obecną I ponownie zamówić w aplikacji bankowej. Gdy szukałam opcji z zastrzeżeniem weszłam w profil > moje finanse > karty, płatności... > VISA zbliżeniowa i tam znalazłam opcje wymień kartę, gdzie pisze, że obecną będzie jeszcze działać do czasu otrzymania nowej. Jak klikam przejdź dalej to nie pisze nic na temat własnej grafiki, więc zastanawia mnie czy wymieniona karta dostanie taką samą grafikę jak obecną czy domyślą?
15-08-2024 10:23 | Edytowano: 22-08-2024 13:52
Tak, wyślemy kartę z taką samą grafiką. Przy wymianie nie będzie opłaty.
Dzień dobry,
przez Społeczność nie mamy możliwości analizy tej sytuacji. Jest to ogólny kontakt.
Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjalista od za
W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.
27-01-2025Konto Active - dla aktywnych klientów spełniających przynajmniej jeden z trzech warunków finansowych - wówczas to konto jest bezpłatne:
- średnie miesięczne aktywa w banku minimum 200 tys. zł
- średnie
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
1 | |
1 | |
1 |