Odpowiedz

Wymiana karty?

Część. Ostatnio rozmagnetyzowala mi się karta i nie mogę płacić zblizeniowo...  Posiadam kartę z własną grafiką i chciałabym dokonać wymiany, aby znowu móc płacić zbliżeniowo bez wsuwania i używania pinu. Na forach i w Internecie piszą, że aby zamówić nową kartę trzeba zastrzec obecną I ponownie zamówić w aplikacji bankowej. Gdy szukałam opcji z zastrzeżeniem weszłam  w profil > moje finanse > karty, płatności... > VISA zbliżeniowa  i tam znalazłam opcje wymień kartę, gdzie pisze, że obecną będzie jeszcze działać do czasu otrzymania nowej. Jak klikam przejdź dalej to nie pisze nic na temat własnej grafiki, więc zastanawia mnie czy wymieniona karta dostanie taką samą grafikę jak obecną czy domyślą?

Odpowiedz
0 Lajków
Iza02
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
14-08-2024
Wiadomość 1 z 2 (3 109 wyświetleń)

Re.: Wymiana karty?

[ Edytowane ]

Tak, wyślemy kartę z taką samą grafiką. Przy wymianie nie będzie opłaty. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1124
224
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 062 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy