14-08-2024 09:54
Część. Ostatnio rozmagnetyzowala mi się karta i nie mogę płacić zblizeniowo... Posiadam kartę z własną grafiką i chciałabym dokonać wymiany, aby znowu móc płacić zbliżeniowo bez wsuwania i używania pinu. Na forach i w Internecie piszą, że aby zamówić nową kartę trzeba zastrzec obecną I ponownie zamówić w aplikacji bankowej. Gdy szukałam opcji z zastrzeżeniem weszłam w profil > moje finanse > karty, płatności... > VISA zbliżeniowa i tam znalazłam opcje wymień kartę, gdzie pisze, że obecną będzie jeszcze działać do czasu otrzymania nowej. Jak klikam przejdź dalej to nie pisze nic na temat własnej grafiki, więc zastanawia mnie czy wymieniona karta dostanie taką samą grafikę jak obecną czy domyślą?
15-08-2024 10:23 | Edytowano: 22-08-2024 13:52
Tak, wyślemy kartę z taką samą grafiką. Przy wymianie nie będzie opłaty.
Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
13-11-2024Dzień dobry,
czy ING udziela kredytu hipotecznego na budowę domu na działce ze służebnością gruntową niewielkiego obszaru tej działki?
Pozdrawiam
13-11-2024Dziękujemy za opinie, przekazaliśmy to do odpowiedniego działu.
13-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |