Odpowiedz

Wymiana karty?

Część. Ostatnio rozmagnetyzowala mi się karta i nie mogę płacić zblizeniowo...  Posiadam kartę z własną grafiką i chciałabym dokonać wymiany, aby znowu móc płacić zbliżeniowo bez wsuwania i używania pinu. Na forach i w Internecie piszą, że aby zamówić nową kartę trzeba zastrzec obecną I ponownie zamówić w aplikacji bankowej. Gdy szukałam opcji z zastrzeżeniem weszłam  w profil > moje finanse > karty, płatności... > VISA zbliżeniowa  i tam znalazłam opcje wymień kartę, gdzie pisze, że obecną będzie jeszcze działać do czasu otrzymania nowej. Jak klikam przejdź dalej to nie pisze nic na temat własnej grafiki, więc zastanawia mnie czy wymieniona karta dostanie taką samą grafikę jak obecną czy domyślą?

Odpowiedz
0 Lajków
Iza02
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
14-08-2024
Wiadomość 1 z 2 (2 314 wyświetleń)

Re.: Wymiana karty?

[ Edytowane ]

Tak, wyślemy kartę z taką samą grafiką. Przy wymianie nie będzie opłaty. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1088
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 267 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Aktualny Czas wydania decyzji

Udało się otrzymać decyzje ?

10-09-2024
Nie udało się pobrać danych

Witam. Od wczoraj męczę się z problemem przy akceptacji Wniosku o pożyczkę gotówkowa po pozytywnej decyzji.
Ciągle mam błąd Nie udało się pobrać danych.
Sprawa zgłoszona niby do działu technicznego ale ...

10-09-2024
Re.: Niedziałająca aplikacja WRP0000

Aplikacja uruchamia się w normalnej przestrzeni, ale w Sejfie już nie chce.

09-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy