Odpowiedz

Wizerunek karty

Witam
W dniu dzisiejszym przyszla mi karta aktywowałam ja bez problemu. Problem pojawia się gdy chce zmienić jej wizerunek wyskakuje mi komunikat " nie możesz w tym momencie zmienić wizerunku karty "
Dalej pisze że zmienić jej wizerunek można raz na miesiąc A ja nic nie zmieniłam
Z góry dziękuję za pomoc
Odpowiedz
0 Lajków
Sandra2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-09-2021
Wiadomość 1 z 2 (3 295 wyświetleń)

Re: Wizerunek karty

[ Edytowane ]

Wizerunek karty możesz zmienić po jej aktywacji i dokonaniu pierwszego użycia nową kartą. Jeśli dokonałaś wszystkich czynności i dalej występuje problem z (aktywacją karty) zamówieniem nowej karty z własnym wizerunkiem, proszę napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Dzięki temu będziemy mieć dostęp do Twoich danych i sprawdzimy informacje po naszej stronie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
DominikaW
Moderator
Moderator icon
251
47
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (3 258 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Awaria wpłatomatu

Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?

18-12-2024
Re.: Dramatycznie długi czas oczekiwania na decyzję ws. kredytu hipotecznego

Ile czasu trwał etap operatu robiony przez ING?

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy