06-09-2021 19:49
07-09-2021 20:11 | Edytowano: 07-09-2021 21:33
Wizerunek karty możesz zmienić po jej aktywacji i dokonaniu pierwszego użycia nową kartą. Jeśli dokonałaś wszystkich czynności i dalej występuje problem z (aktywacją karty) zamówieniem nowej karty z własnym wizerunkiem, proszę napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Dzięki temu będziemy mieć dostęp do Twoich danych i sprawdzimy informacje po naszej stronie.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |