10-03-2017 09:16
Wit@m
Uruchomiłem kredyt konsolidacyjny. Min miał spłacić zobowiązania z karty kredytowej w ING Banku. Po wypłacie kredytu karta została automatycznie spłacona i zablokowana. Poblem w tym iż limit na karcie był wykorzystany w połowie a kredyt konsolidacyjny spłacił ją z automatu w całości efektem czego mam ponad 50% nadpłatę na karcie, karta jest zablokowana i nie mam dostępu do tych środków. Okres kończy się 27 każdego miesiąca.
Kiedy w takim przypadku otrzymam zwort nadpłaty ?
11-03-2017 09:08
Prosimy w tej sytuacji o kontakt telefoniczny pod numerem 32 357 00 12 lub wizytę w oddziale. Przyjmiemy dyspozycję przeksięgowania pieniędzy.
13-03-2017 07:36
Wit@m
Wizyta w oddziale banku - nadpłacone środki zostaną przeksięgowane na moje konto po zakończeniu bieżącego cyklu rozliczeniowego ( 27 ).
Dziękuję bardzo za informację.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |