Odpowiedz

Podziękowanie

Chciałbym serdecznie podziękować pracownikom działu reklamacji za pozytywne przychylenie się do mojej prośby o wykreślenie mnie z BR. Sprawa była ewidentnie po mojej stronie, ale kwota niewielka i niedługo i tak mijało 5 lat od spłaty zobowiązania. Bank jednak pochylił się nad tematem i potraktował mnie z szacunkiem, wykazując się równocześnie zrozumieniem. Bardzo dziękuję i polecam wszystkim bank ING! Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
skorzyn
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-03-2017
Wiadomość 1 z 2 (3 102 wyświetleń)

Re.: Podziękowanie

Dziękujemy Emotikon: Szczęśliwy Miło nam, że mogliśmy rozwiązać Twój problem.

 

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 013 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wypowiedzenie umowy rachunku za pomocą podpisu elektronicznego

czy tak samo mogę zamknąć IKE, wysyłając podpisany plik pdf poprzez bankowość elektroniczna?

26-12-2024
OKO bonus - ile można mieć?

Cześć,

 

Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?

Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?

 

26-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy