Odpowiedz

Podziękowanie

Chciałbym serdecznie podziękować pracownikom działu reklamacji za pozytywne przychylenie się do mojej prośby o wykreślenie mnie z BR. Sprawa była ewidentnie po mojej stronie, ale kwota niewielka i niedługo i tak mijało 5 lat od spłaty zobowiązania. Bank jednak pochylił się nad tematem i potraktował mnie z szacunkiem, wykazując się równocześnie zrozumieniem. Bardzo dziękuję i polecam wszystkim bank ING! Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
skorzyn
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-03-2017
Wiadomość 1 z 2 (3 159 wyświetleń)

Re.: Podziękowanie

Dziękujemy Emotikon: Szczęśliwy Miło nam, że mogliśmy rozwiązać Twój problem.

 

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 070 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Dzień dobry, czy udało się rozwiązać powyższy problem? I jeżeli tak to w jaki sposób, ponieważ mierze się dokładnie z tym samym problemem, jestem całkowicie zablokowany jeżeli chodzi o wysyłanie przel...

10-03-2025
Re.: Problem z zaciągnięciem kredytu gotówkowego

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -

...

10-03-2025
Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Cześć, 

 

Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego. 

 

Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym

...

10-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy