09-03-2017 00:06
Chciałbym serdecznie podziękować pracownikom działu reklamacji za pozytywne przychylenie się do mojej prośby o wykreślenie mnie z BR. Sprawa była ewidentnie po mojej stronie, ale kwota niewielka i niedługo i tak mijało 5 lat od spłaty zobowiązania. Bank jednak pochylił się nad tematem i potraktował mnie z szacunkiem, wykazując się równocześnie zrozumieniem. Bardzo dziękuję i polecam wszystkim bank ING!
10-03-2017 08:42
Dziękujemy Miło nam, że mogliśmy rozwiązać Twój problem.
To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic
... 27-11-2024Nie chce zakładać nowego wątku.
Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.
Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda
... 27-11-2024To, że ktoś nie umie drukować to od razu argument, że logo ING nie w kolorze? Przecież tylko głównie o logo chodzi.
Jakoś w mBanku mamy w kolorze do dzisiaj
27-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |