Odpowiedz

Podziękowanie

Chciałbym serdecznie podziękować pracownikom działu reklamacji za pozytywne przychylenie się do mojej prośby o wykreślenie mnie z BR. Sprawa była ewidentnie po mojej stronie, ale kwota niewielka i niedługo i tak mijało 5 lat od spłaty zobowiązania. Bank jednak pochylił się nad tematem i potraktował mnie z szacunkiem, wykazując się równocześnie zrozumieniem. Bardzo dziękuję i polecam wszystkim bank ING! Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
skorzyn
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-03-2017
Wiadomość 1 z 2 (3 602 wyświetleń)

Re.: Podziękowanie

Dziękujemy Emotikon: Szczęśliwy Miło nam, że mogliśmy rozwiązać Twój problem.

 

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
145
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 513 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

11-12-2025
Spłata kredytu hipotecznego

Dzień dobry,

 

Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c

...

09-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy