Odpowiedz

Realizacja transakcji pomimo komunikatu o niedostępności systemu.

[ Edytowane ]

Płatność kartą za zakupy w Internecie. Pośrednik PayU. Podaje dane karty. System przekierowuje mnie do strony z komunikatem:

System chwilowo niedostępny. Niestety, system chwilowo jest niedostępny, proszę spróbować ponownie za chwilę.

Gdyby nie fakt, że po chwili otrzymałem potwierdzenie realizacji płatności za towar z serwisu zastosowałbym się do powyższego komunikatu i wykonał transakcję ponownie.
Po zalogowaniu się do systemu Moje ING faktycznie jest blokada za dokonaną transakcję. Pomimo, że otrzymałem komunikat o braku dostępności i braku autoryzacji 3D Secure.

Skoro wystąpił błąd (komunikat) to dlaczego transakcja została zrealizowana?
Czy w przypadku gdyby transakcja została wykonana przeze mnie ponownie, czy bank ING zwróci koszt?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 5 (7 164 wyświetleń)

Re.: Realizacja transakcji pomimo komunikatu o niedostępności systemu.

Prosimy o kontakt przez bankowość internetową lub telefonicznie: 32 357 00 12. Zweyfikujemy status płatności.

Za pośrednictwem forum niestety nie mogę sprawdzić danych systemowych.

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (7 158 wyświetleń)

Re.: Realizacja transakcji pomimo komunikatu o niedostępności systemu.

Dziękuje za szybką reakcję.

Nie chodzi mi o weryfikację transakcji. Na chwilę obecną, pomimo nieprawiłdowych komunikatów, PayU potwierdziło transakcję.

Moim wpisem raczej chciałbym zasygnalizować problem jakim jest komunikat aby wykonać transakcję ponownie, ponieważ występuje "chwilowy" problem z systemem. Tymczasem płatność została zrealizowana.

Gdybym zastosował się do komuniaktu i wykonał ją drugi raz, odpowiedź z Banku była by zapewne  - transakcje zostały wykonane prawidłowo.  Bo zaksięgować system by je zaksięgował tylko, że w trakcje ich przetwarzania powiadomił klienta o problemie, a mimo to realizował proces dalej.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 5 (7 154 wyświetleń)

Re.: Realizacja transakcji pomimo komunikatu o niedostępności systemu.

Dziękujemy za sugestię odnośnie komunikatu.

Mimo niedostępności systemu 3D Secure, sprzedawca może zdecydować o wykonaniu płatności w sposób standardowy.

Transakcja jest wtedy zatwierdzana na podstawie danych karty. Taka akceptacja następuje już po wyświetleniu komunikatu o błędzie.

 

Z tego powodu, po każdej transakcji, również odrzuconej, zachęcam do sprawdzenia, czy środki nie zostały pobrane z rachunku.

W razie pytań lub wątpliwości proponuję przesłać wiadomość przez bankowość internetową lub kontakt: 32 357 00 12.

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 4 z 5 (7 129 wyświetleń)

Re.: Realizacja transakcji pomimo komunikatu o niedostępności systemu.

@MarcinB dziękuje za sugestie.

Taka sytuacja przytrafiła mi się już nie pierwszy raz (pierwszy w ING) i jestem już uczulony na takie incydenty.

Jeżeli proces, pomimo komunikatu, jest kontynuowany to faktycznie warto zastanowić się nad zmianą komunikatu.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 5 (7 127 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Pula kodów De'Longhi

Cześć,
Chciałbym skorzystać z kodu rabatowego De’Longhi (15%). Niestety, w aplikacji Moje ING widnieje informacja, że pula kodów została wyczerpana.
Czy pula zostanie uzupełniona?
Pozdrawiam

15-11-2024
Re.: Kredyt hipoteczny a służebność

Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i

...

14-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 

13-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy