17-10-2016 08:59 | Edytowano: 17-10-2016 08:59
Płatność kartą za zakupy w Internecie. Pośrednik PayU. Podaje dane karty. System przekierowuje mnie do strony z komunikatem:
System chwilowo niedostępny. Niestety, system chwilowo jest niedostępny, proszę spróbować ponownie za chwilę.
Gdyby nie fakt, że po chwili otrzymałem potwierdzenie realizacji płatności za towar z serwisu zastosowałbym się do powyższego komunikatu i wykonał transakcję ponownie.
Po zalogowaniu się do systemu Moje ING faktycznie jest blokada za dokonaną transakcję. Pomimo, że otrzymałem komunikat o braku dostępności i braku autoryzacji 3D Secure.
Skoro wystąpił błąd (komunikat) to dlaczego transakcja została zrealizowana?
Czy w przypadku gdyby transakcja została wykonana przeze mnie ponownie, czy bank ING zwróci koszt?
17-10-2016 09:24
Prosimy o kontakt przez bankowość internetową lub telefonicznie: 32 357 00 12. Zweyfikujemy status płatności.
Za pośrednictwem forum niestety nie mogę sprawdzić danych systemowych.
17-10-2016 09:37
Dziękuje za szybką reakcję.
Nie chodzi mi o weryfikację transakcji. Na chwilę obecną, pomimo nieprawiłdowych komunikatów, PayU potwierdziło transakcję.
Moim wpisem raczej chciałbym zasygnalizować problem jakim jest komunikat aby wykonać transakcję ponownie, ponieważ występuje "chwilowy" problem z systemem. Tymczasem płatność została zrealizowana.
Gdybym zastosował się do komuniaktu i wykonał ją drugi raz, odpowiedź z Banku była by zapewne - transakcje zostały wykonane prawidłowo. Bo zaksięgować system by je zaksięgował tylko, że w trakcje ich przetwarzania powiadomił klienta o problemie, a mimo to realizował proces dalej.
Pozdrawiam.
17-10-2016 14:10
Dziękujemy za sugestię odnośnie komunikatu.
Mimo niedostępności systemu 3D Secure, sprzedawca może zdecydować o wykonaniu płatności w sposób standardowy.
Transakcja jest wtedy zatwierdzana na podstawie danych karty. Taka akceptacja następuje już po wyświetleniu komunikatu o błędzie.
Z tego powodu, po każdej transakcji, również odrzuconej, zachęcam do sprawdzenia, czy środki nie zostały pobrane z rachunku.
W razie pytań lub wątpliwości proponuję przesłać wiadomość przez bankowość internetową lub kontakt: 32 357 00 12.
17-10-2016 14:12
@MarcinB dziękuje za sugestie.
Taka sytuacja przytrafiła mi się już nie pierwszy raz (pierwszy w ING) i jestem już uczulony na takie incydenty.
Jeżeli proces, pomimo komunikatu, jest kontynuowany to faktycznie warto zastanowić się nad zmianą komunikatu.
Pozdrawiam.
Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 |