Odpowiedz

Realizacja transakcji pomimo komunikatu o niedostępności systemu.

[ Edytowane ]

Płatność kartą za zakupy w Internecie. Pośrednik PayU. Podaje dane karty. System przekierowuje mnie do strony z komunikatem:

System chwilowo niedostępny. Niestety, system chwilowo jest niedostępny, proszę spróbować ponownie za chwilę.

Gdyby nie fakt, że po chwili otrzymałem potwierdzenie realizacji płatności za towar z serwisu zastosowałbym się do powyższego komunikatu i wykonał transakcję ponownie.
Po zalogowaniu się do systemu Moje ING faktycznie jest blokada za dokonaną transakcję. Pomimo, że otrzymałem komunikat o braku dostępności i braku autoryzacji 3D Secure.

Skoro wystąpił błąd (komunikat) to dlaczego transakcja została zrealizowana?
Czy w przypadku gdyby transakcja została wykonana przeze mnie ponownie, czy bank ING zwróci koszt?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 5 (6 305 wyświetleń)

Re.: Realizacja transakcji pomimo komunikatu o niedostępności systemu.

Prosimy o kontakt przez bankowość internetową lub telefonicznie: 32 357 00 12. Zweyfikujemy status płatności.

Za pośrednictwem forum niestety nie mogę sprawdzić danych systemowych.

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (6 299 wyświetleń)

Re.: Realizacja transakcji pomimo komunikatu o niedostępności systemu.

Dziękuje za szybką reakcję.

Nie chodzi mi o weryfikację transakcji. Na chwilę obecną, pomimo nieprawiłdowych komunikatów, PayU potwierdziło transakcję.

Moim wpisem raczej chciałbym zasygnalizować problem jakim jest komunikat aby wykonać transakcję ponownie, ponieważ występuje "chwilowy" problem z systemem. Tymczasem płatność została zrealizowana.

Gdybym zastosował się do komuniaktu i wykonał ją drugi raz, odpowiedź z Banku była by zapewne  - transakcje zostały wykonane prawidłowo.  Bo zaksięgować system by je zaksięgował tylko, że w trakcje ich przetwarzania powiadomił klienta o problemie, a mimo to realizował proces dalej.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 5 (6 295 wyświetleń)

Re.: Realizacja transakcji pomimo komunikatu o niedostępności systemu.

Dziękujemy za sugestię odnośnie komunikatu.

Mimo niedostępności systemu 3D Secure, sprzedawca może zdecydować o wykonaniu płatności w sposób standardowy.

Transakcja jest wtedy zatwierdzana na podstawie danych karty. Taka akceptacja następuje już po wyświetleniu komunikatu o błędzie.

 

Z tego powodu, po każdej transakcji, również odrzuconej, zachęcam do sprawdzenia, czy środki nie zostały pobrane z rachunku.

W razie pytań lub wątpliwości proponuję przesłać wiadomość przez bankowość internetową lub kontakt: 32 357 00 12.

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 4 z 5 (6 270 wyświetleń)

Re.: Realizacja transakcji pomimo komunikatu o niedostępności systemu.

@MarcinB dziękuje za sugestie.

Taka sytuacja przytrafiła mi się już nie pierwszy raz (pierwszy w ING) i jestem już uczulony na takie incydenty.

Jeżeli proces, pomimo komunikatu, jest kontynuowany to faktycznie warto zastanowić się nad zmianą komunikatu.

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 5 z 5 (6 268 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy