Odpowiedz

Różnica pomiędzy zleceniem przelewu z karty kredytowej a płatnością bezgotówkową

Dzień Dobry,

 

Nie miałem nigdy karty kredytowej a planuję  taką założyć, wiec mam pytanie odnośnie różnicy pomiędzy płatnością bezgotówkową a przelewem z karty kredytowej.

 

Kiedy płatność jest uznawana za przelew z karty? Tylko wtedy gdy zrobię go z poziomu mojego konta czy również jak na niektórych stronach zdecyduję się na płatność za pomocą karty kredytowej? Chodzi mi o uniknięcie prowizji. Przytoczę konkretny przykład: na bardzo popularnej stronie z hotelami zamówiłem zakwaterowanie i chce za nie zapłacić za pomocą karty kredytowej. Wynajmujący ściągnie z karty odpowiednią ilość pieniędzy. Czy taka płatność to będzie przelew z karty i naliczona zostanie prowizja?

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
Niccander
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
27-02-2018
Wiadomość 1 z 2 (5 884 wyświetleń)

Re: Różnica pomiędzy zleceniem przelewu z karty kredytowej a płatnością bezgotówkową

Witaj,

jeśli płacisz kartą w sklepach stacjonarnych lub internetowych (poprzez podanie numery karty, jej daty ważności i kodu CVV), uznajemy to za płatności bezgotówkowe. Za takiego rodzaju płatności nie pobieramy prowizji. Przelew z rachunku karty jest wtedy, kiedy logujesz się do Mojego ING i wybierasz przycisk Wykonaj transakcję a następnie kartę kredytową.

 

Podsumowując, dla przytoczonego przez Ciebie przykładu nie pobierzemy prowizji, ponieważ wykonasz płatność bezgotówkową Emotikon: Szczęśliwy

 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
565
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (5 850 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że

...

12-05-2024
Re: Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia. 
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami

 

12-05-2024
parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej

Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r

...

11-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy