Odpowiedz

Praca za granicą

Witam. Obecnie pracuję za granicą od pół roku. Umowę mam do końca roku. Mam stałe dochody na konto. Czy w takim wypadku dostanę kartę kredytową?
Odpowiedz
0 Lajków
wojciu12
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
20-06-2019
Wiadomość 1 z 4 (4 203 wyświetleń)

Re: Praca za granicą

Jeśli Twój pracodawca przelewa Ci wynagrodzenie bezpośrednio do jakiegoś banku w Polsce, to możesz zawnioskować o kartę kredytową.

Odpowiedz
0 Lajków
MiłoszB
Były moderator
Były moderator icon
13
2
01-04-2019
Wiadomość 2 z 4 (4 195 wyświetleń)

Re: Praca za granicą

Mam konto w ING Bank Śląski i na nie jest przelewaną wypłata, ale z tego co czytałem to aby dostać kartę kredytową w ING trzeba mieć umowę o pracę ważną przez conajmniej rok
Odpowiedz
0 Lajków
wojciu12
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
20-06-2019
Wiadomość 3 z 4 (4 188 wyświetleń)

Re: Praca za granicą

@wojciu12 Masz racje. Aby złożyć wniosek o wniosek o kartę kredytową, powinieneś mieć ważną umowę przez minimum 12 miesięcy od dnia złożenia wniosku. Jeśli jest inaczej, to niestety nie będziemy mogli go przyjąć Emotikon: Smutny Podobnym rozwiązaniem jest Limit zadłużenia w koncie. Możemy go udzielić na taki okres, na jaki posiadasz obecnie umowę. Gdy otrzymasz nową, to przedłużymy umowę o limit na taki okres, jaki tę umowę otrzymasz. Wniosek możesz złożyć na trzy sposoby:

- w Moim ING,
- na naszej całodobowej infolinii (32 357 00 69),
- w oddziale.


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 4 z 4 (4 131 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Kupno biletów przez CarPlay - czy to żart

Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.

28-03-2024
Re.: Kredyt hipoteczny - czas oczekiwania na decyzję

Dzień dobry,