Odpowiedz

Praca za granicą

Witam. Obecnie pracuję za granicą od pół roku. Umowę mam do końca roku. Mam stałe dochody na konto. Czy w takim wypadku dostanę kartę kredytową?
Odpowiedz
0 Lajków
wojciu12
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
20-06-2019
Wiadomość 1 z 4 (4 278 wyświetleń)

Re: Praca za granicą

Jeśli Twój pracodawca przelewa Ci wynagrodzenie bezpośrednio do jakiegoś banku w Polsce, to możesz zawnioskować o kartę kredytową.

Odpowiedz
0 Lajków
MiłoszB
Były moderator
Były moderator icon
13
2
01-04-2019
Wiadomość 2 z 4 (4 270 wyświetleń)

Re: Praca za granicą

Mam konto w ING Bank Śląski i na nie jest przelewaną wypłata, ale z tego co czytałem to aby dostać kartę kredytową w ING trzeba mieć umowę o pracę ważną przez conajmniej rok
Odpowiedz
0 Lajków
wojciu12
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
20-06-2019
Wiadomość 3 z 4 (4 263 wyświetleń)

Re: Praca za granicą

@wojciu12 Masz racje. Aby złożyć wniosek o wniosek o kartę kredytową, powinieneś mieć ważną umowę przez minimum 12 miesięcy od dnia złożenia wniosku. Jeśli jest inaczej, to niestety nie będziemy mogli go przyjąć Emotikon: Smutny Podobnym rozwiązaniem jest Limit zadłużenia w koncie. Możemy go udzielić na taki okres, na jaki posiadasz obecnie umowę. Gdy otrzymasz nową, to przedłużymy umowę o limit na taki okres, jaki tę umowę otrzymasz. Wniosek możesz złożyć na trzy sposoby:

- w Moim ING,
- na naszej całodobowej infolinii (32 357 00 69),
- w oddziale.


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 4 z 4 (4 206 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024