21-05-2021 14:44
22-05-2021 06:49
22-05-2021 14:58 | Edytowano: 22-05-2021 14:59
Proszę napisz do nas na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią pod numerem: 32 357 00 12. Po potwierdzeniu Twoich danych będziemy mieć dostęp do naszych systemów i sprawdzimy dlaczego te płatności są odrzucane. Na Społeczności, niestety nie mam możliwości sprawdzenia takich informacji ![]()
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |