21-05-2021 14:44
22-05-2021 06:49
22-05-2021 14:58 | Edytowano: 22-05-2021 14:59
Proszę napisz do nas na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią pod numerem: 32 357 00 12. Po potwierdzeniu Twoich danych będziemy mieć dostęp do naszych systemów i sprawdzimy dlaczego te płatności są odrzucane. Na Społeczności, niestety nie mam możliwości sprawdzenia takich informacji
Mam tak samo. Wniosek złożony na 4 miesiące w 2022 i pierwsze miesiące kwartałów w 2023 ale spłata raty widnieje w zaplanowanych płatnościach.
15-08-2022Dziękujemy za Twoją sugestię Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu.
Masz stałe do 2025. Umowa w tym punkcie mówi oprocentowanie nie wspomina o WIBORZE. Mam podobną sytuację.
15-08-2022