Odpowiedz

Płatność podpiętej karty

Mam kartę debetową visa do konta która jest podpięta pod aplikacje Bolt czy Google. Niestety w ostatnim czasie nie mogę zamówić już auta bo metoda płatności nie działa. Później podłączyłam kartę debetową partnera do tego samego konta i działała 2 dni i później ten sam błąd się pojawił. Środki na koncie są więc nie rozumiem co się nagle mogło zmienić. Nie jest to jednorazowa sytuacja.
Odpowiedz
0 Lajków
Inka16
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
13-04-2021
Wiadomość 1 z 3 (4 737 wyświetleń)

Re.: Płatność podpiętej karty

Proponuję zmienić bank ING już nie znaczy tyle co 10 lat temu. Teraz to oni dyktują warunki i decydują za co zapłacisz. Poza tym będą Ci wmawiać że nie to Twoja wina. Z Innych banków i wszystko działa.
Odpowiedz
0 Lajków
Cobyr
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
14-05-2021
Wiadomość 2 z 3 (4 710 wyświetleń)

Re: Płatność podpiętej karty

[ Edytowane ]

Proszę napisz do nas na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią pod numerem: 32 357 00 12. Po potwierdzeniu Twoich danych będziemy mieć dostęp do naszych systemów i sprawdzimy dlaczego te płatności są odrzucane. Na Społeczności, niestety nie mam możliwości sprawdzenia takich informacji Emotikon: Smutny



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
255
47
11-02-2020
Wiadomość 3 z 3 (4 700 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy