Odpowiedz

Płatność podpiętej karty

Mam kartę debetową visa do konta która jest podpięta pod aplikacje Bolt czy Google. Niestety w ostatnim czasie nie mogę zamówić już auta bo metoda płatności nie działa. Później podłączyłam kartę debetową partnera do tego samego konta i działała 2 dni i później ten sam błąd się pojawił. Środki na koncie są więc nie rozumiem co się nagle mogło zmienić. Nie jest to jednorazowa sytuacja.
Odpowiedz
0 Lajków
Inka16
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
13-04-2021
Wiadomość 1 z 3 (5 321 wyświetleń)

Re.: Płatność podpiętej karty

Proponuję zmienić bank ING już nie znaczy tyle co 10 lat temu. Teraz to oni dyktują warunki i decydują za co zapłacisz. Poza tym będą Ci wmawiać że nie to Twoja wina. Z Innych banków i wszystko działa.
Odpowiedz
0 Lajków
Cobyr
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
1
14-05-2021
Wiadomość 2 z 3 (5 294 wyświetleń)

Re: Płatność podpiętej karty

[ Edytowane ]

Proszę napisz do nas na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą całodobową infolinią pod numerem: 32 357 00 12. Po potwierdzeniu Twoich danych będziemy mieć dostęp do naszych systemów i sprawdzimy dlaczego te płatności są odrzucane. Na Społeczności, niestety nie mam możliwości sprawdzenia takich informacji Emotikon: Smutny



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
263
48
11-02-2020
Wiadomość 3 z 3 (5 284 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy