13-05-2020 11:44
14-05-2020 11:54
Nie blokujemy płatności do Revolut. Jeśli masz taki kłopot, sprawdź proszę jaki masz ustawiony dzienny limit karty dla płatności zagranicznych i w internecie.
Limit możesz sprawdzić i zmienić:
- w usłudze Moje ING: zakładka Karty i płatności telefonem/Visa Zbliżeniowa - Limity transakcyjne",
- telefonicznie 32 357 00 12,
- w oddziale.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |