13-05-2020 11:44
14-05-2020 11:54
Nie blokujemy płatności do Revolut. Jeśli masz taki kłopot, sprawdź proszę jaki masz ustawiony dzienny limit karty dla płatności zagranicznych i w internecie.
Limit możesz sprawdzić i zmienić:
- w usłudze Moje ING: zakładka Karty i płatności telefonem/Visa Zbliżeniowa - Limity transakcyjne",
- telefonicznie 32 357 00 12,
- w oddziale.
Przepraszamy za dłuższy czas odpowiedzi. Temat jest analizowany po naszej stronie. Damy znać jeśli wprowadzone będą zmiany w tym zakresie.
28-03-2024Dzień dobry,
Czy ma już Pani decyzję?
Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żad
... 28-03-2024Czyli tak samo potwierdzacie to co pisałem wcześniej, nic tylko piszecie o algorytmie który z bezpieczeństwem nie ma nic wspólnego. Jesteście jedynym bankiem w PL który umożliwia wysłanie przelewu bez
... 28-03-2024