15-03-2018 22:20
Zapłaciłem w dwóch różnych miejscach kartą płatniczą. Obie transakcje odbyły się na innych terminalach i z innym oprogramowaniem. Przy pierwszej próbie pojawił się błąd autoryzacji - co mam potwierdzone wydrukiem (PIN był na pewno prawidłowy) Koleje podanie PIN - płatność przechodzi. Jakie było moje zdziwienie gdy na rachunku pojawiły się podwójne blokady. Ale to jeszcze nic po paru dniach jedna z blokad znikła - razem z pieniędzmi z konta. Pierwsza płatność zeszła dwa razy. Druga płatność też zeszła, ale wciąż jest druga blokada. Przy próbie zgłoszenia reklamacji telefonicznie zostałem poinformowany że reklamacje mogę zgłosić poprzez aplikacje i wysłanie wiadomości..Po kilku dniach wciąż brak reakcji.Czekam tylko aż kolejna blokada się rozliczy i pieniądze wyparują.
Nie wiem kto Wam piszę oprogramowanie i je testuje, ale pieniądze przestają być u Was bezpieczne! Tak dalej a wszyscy klienci od Was odejdą.
16-03-2018 21:50
Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała. Na wiadomości staramy się odpowiedzieć jak najszybciej jest to możliwe. Prosimy o cierpliwość.
Jeśli zależy Ci na czasie, prosimy o kontakt z infolinią - 32/357 00 69. Sprawdzimy jak możemy pomóc.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 3 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |