15-03-2018 22:20
Zapłaciłem w dwóch różnych miejscach kartą płatniczą. Obie transakcje odbyły się na innych terminalach i z innym oprogramowaniem. Przy pierwszej próbie pojawił się błąd autoryzacji - co mam potwierdzone wydrukiem (PIN był na pewno prawidłowy) Koleje podanie PIN - płatność przechodzi. Jakie było moje zdziwienie gdy na rachunku pojawiły się podwójne blokady. Ale to jeszcze nic po paru dniach jedna z blokad znikła - razem z pieniędzmi z konta. Pierwsza płatność zeszła dwa razy. Druga płatność też zeszła, ale wciąż jest druga blokada. Przy próbie zgłoszenia reklamacji telefonicznie zostałem poinformowany że reklamacje mogę zgłosić poprzez aplikacje i wysłanie wiadomości..Po kilku dniach wciąż brak reakcji.Czekam tylko aż kolejna blokada się rozliczy i pieniądze wyparują.
Nie wiem kto Wam piszę oprogramowanie i je testuje, ale pieniądze przestają być u Was bezpieczne! Tak dalej a wszyscy klienci od Was odejdą.
16-03-2018 21:50
Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała. Na wiadomości staramy się odpowiedzieć jak najszybciej jest to możliwe. Prosimy o cierpliwość.
Jeśli zależy Ci na czasie, prosimy o kontakt z infolinią - 32/357 00 69. Sprawdzimy jak możemy pomóc.
Hej, czy próbowałeś tej taktyki?
Udało się czy były problemy przy doładowaniu?
Jeśli się udało, to jaka karta i jaka kwota?
Witam
Czy ktoś z państwa korzysta z Promocji OKO na start trwajaca od 21.08 do 1.10 ?
Czy dla OKO zalozonych w tym przedziale czasowych podwyzszone oprocentowanie i oprocentowanie premiowe jest widocz
... 18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 |