Odpowiedz

Koniec ważności karty wirtualnej

Dzień dobry

 

Moja karta wirtualna niedługo straci ważność. Jeśli teraz zamówię nową kartę wirtualną to czy:

 

a) wydłuży się termin ważności obecnej karty i numer karty, numer konta i kod cvv2 pozostaną takie same na kolejne lata?

b) będę miał dwie karty do momentu aż obecna straci ważność?

c) nowa karta zastąpi obecną(nowy numer karty, konta i kod cvv2)?

d) jeszcze inny scenariusz?

 

Czy jest możliwość przedłużenia ważności obecnej karty wirtualnej?

 

Z góry dziękuję za rozwianie wątpliwości i pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Mac
Mac
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
0
08-01-2022
Wiadomość 1 z 2 (4 619 wyświetleń)

Re: Koniec ważności karty wirtualnej

[ Edytowane ]

Wirtualna karta przedpłacona nie zostaje przedłużona na kolejny okres. Jeśli straci ważność, zamkniemy ją, a gotówkę na niej zgromadzoną możesz przez Moje ING przelać na swój rachunek w naszym banku - do 30 dni od jej zamknięcia. Może to być również konto nowej karty przedpłaconej.

 

Jednocześnie możesz mieć nawet 5 kart przedpłaconych. Oznacza to, że już teraz masz możliwość zamówić nową.

Będzie ona jednak miała wszystkie nowe dane: numer karty, datę ważności na kolejne 3 lata, kod CVV i numer konta. Za wydanie nowej karty wirtualnej pobierzemy 20 zł jednorazowej prowizji.

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
449
84
18-01-2021
Wiadomość 2 z 2 (4 578 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Dzień dobry, czy udało się rozwiązać powyższy problem? I jeżeli tak to w jaki sposób, ponieważ mierze się dokładnie z tym samym problemem, jestem całkowicie zablokowany jeżeli chodzi o wysyłanie przel...

10-03-2025
Re.: Problem z zaciągnięciem kredytu gotówkowego

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -

...

10-03-2025
Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Cześć, 

 

Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego. 

 

Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym

...

10-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy