17-01-2022 12:35
Dzień dobry
Moja karta wirtualna niedługo straci ważność. Jeśli teraz zamówię nową kartę wirtualną to czy:
a) wydłuży się termin ważności obecnej karty i numer karty, numer konta i kod cvv2 pozostaną takie same na kolejne lata?
b) będę miał dwie karty do momentu aż obecna straci ważność?
c) nowa karta zastąpi obecną(nowy numer karty, konta i kod cvv2)?
d) jeszcze inny scenariusz?
Czy jest możliwość przedłużenia ważności obecnej karty wirtualnej?
Z góry dziękuję za rozwianie wątpliwości i pozdrawiam
18-01-2022 10:02 | Edytowano: 24-01-2022 14:05
Wirtualna karta przedpłacona nie zostaje przedłużona na kolejny okres. Jeśli straci ważność, zamkniemy ją, a gotówkę na niej zgromadzoną możesz przez Moje ING przelać na swój rachunek w naszym banku - do 30 dni od jej zamknięcia. Może to być również konto nowej karty przedpłaconej.
Jednocześnie możesz mieć nawet 5 kart przedpłaconych. Oznacza to, że już teraz masz możliwość zamówić nową.
Będzie ona jednak miała wszystkie nowe dane: numer karty, datę ważności na kolejne 3 lata, kod CVV i numer konta. Za wydanie nowej karty wirtualnej pobierzemy 20 zł jednorazowej prowizji.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024