17-01-2022 12:35
Dzień dobry
Moja karta wirtualna niedługo straci ważność. Jeśli teraz zamówię nową kartę wirtualną to czy:
a) wydłuży się termin ważności obecnej karty i numer karty, numer konta i kod cvv2 pozostaną takie same na kolejne lata?
b) będę miał dwie karty do momentu aż obecna straci ważność?
c) nowa karta zastąpi obecną(nowy numer karty, konta i kod cvv2)?
d) jeszcze inny scenariusz?
Czy jest możliwość przedłużenia ważności obecnej karty wirtualnej?
Z góry dziękuję za rozwianie wątpliwości i pozdrawiam
18-01-2022 10:02 | Edytowano: 24-01-2022 14:05
Wirtualna karta przedpłacona nie zostaje przedłużona na kolejny okres. Jeśli straci ważność, zamkniemy ją, a gotówkę na niej zgromadzoną możesz przez Moje ING przelać na swój rachunek w naszym banku - do 30 dni od jej zamknięcia. Może to być również konto nowej karty przedpłaconej.
Jednocześnie możesz mieć nawet 5 kart przedpłaconych. Oznacza to, że już teraz masz możliwość zamówić nową.
Będzie ona jednak miała wszystkie nowe dane: numer karty, datę ważności na kolejne 3 lata, kod CVV i numer konta. Za wydanie nowej karty wirtualnej pobierzemy 20 zł jednorazowej prowizji.
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024