16-07-2017 16:20 | Edytowano: 16-07-2017 16:30
W prawie każdym banku są karty kredytowe z funkcją płatności zlibliżeniowych. Czy ING planuje robi coś w tym kierunku?
17-07-2017 12:55
Pracujemy nad ulepszeniem oferty kart kredytowych. Planujemy wprowadzenie rozwiązania, które pozwoli naszym klientom płacić zbliżeniowo swoim kartami kredytowymi. Nie jesteśmy w stanie jeszcze podać konkretnego terminu, w którym taka możliwość się pojawi.
08-09-2017 09:51 | Edytowano: 08-09-2017 09:53
Czy to rozwiązanie (w zamyśle Android Pay) obejmie również KK dla przedsiębiorców ??
No i czy dziś już więcej wiadomo o terminie wprowadzenia tego rozwiązania ?
11-09-2017 10:24
Android Pay będzie dostępne dla karty debetowej VISA dla klienta indywidualnego i przedsiębiorcy. Obecnie pracujemy nad tym rozwiązaniem i nie znamy jeszcze konkretnego terminu wdrożenia.
11-09-2017 11:02
ŁukaszW pisze:Pracujemy nad ulepszeniem oferty kart kredytowych. Planujemy wprowadzenie rozwiązania, które pozwoli naszym klientom płacić zbliżeniowo swoim kartami kredytowymi. Nie jesteśmy w stanie jeszcze podać konkretnego terminu, w którym taka możliwość się pojawi.
No ale w informacji powyżej jest też mowa o kartach kredytowych. De facto to właśnie dla nich byłby największy zysk bo w Państwa ofercie nie ma kart kredytowych zbliżeniowych.
11-09-2017 11:15
@__arti Tak, to się zgadza, pracujemy nad udostępnieniem zbliżeniowych kart kredytowych. Funkcja zbliżeniowa dla karty i Android Pay to dwie różne usługi.
11-09-2017 13:34
17-10-2017 16:06 | Edytowano: 17-10-2017 16:06
Przesyłamy odpowiedzi na Twoje pytania, przepraszam, że tyle musiałeś czekać.
27-10-2017 14:00
30-10-2017 06:24
@Konto usunięte Tak, planujemy taką usługę wprowadzić w przyszłym roku.
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024