Odpowiedz

Karta wirtualna

Dzień dobry, 

 

W drugiej połowie stycznia br. założyłam kartę wirtualną. W sobotę (29.01) zostały z niej pobrane dwie kwoty:

1. "Opłata za kartę wirtualną" - 7zł

2. "Prowizja zaległa" - 13zł

 

Mogę prosić o wytłumaczenie skąd wzięły się te kwoty?

 

Pozdrawiam,

Kasia

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 4 (8 889 wyświetleń)

Re: Karta wirtualna

Za wydanie karty wirtualnej pobieramy jednorazową opłatę w wysokości 20 zł. Wygląda na to, że nie miałaś wystarczającej kwoty na jej pobranie, dlatego podzieliliśmy ją.

Zasil rachunek karty w wysokości 13 zł, żebyśmy mogli pobrać pozostałą opłatę Emotikon: Mrugający 

 

Jest to całkowity koszt tej karty, przez cały okres jej ważności - a wiec 3 lata Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
462
85
18-01-2021
Wiadomość 2 z 4 (8 854 wyświetleń)

Re: Karta wirtualna

Dziękuję za odpowiedź.

A w sumie dlaczego opłata za kartę nie jest pobierana od razu po jej "wyrobieniu" i nie z konta głównego, tylko z tej karty? Na karcie wirtualnej zrobił się minus, a to karta prepaid Emotikon: LOL Czyli, jeśli mam ją podpiętą pod jakąś subskrypcję (teraz darmowy okres) i np. zapomnę z niej zrezygnować, karta też zostanie obciążona? 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 4 (8 770 wyświetleń)

Re: Karta wirtualna

Saldo ujemne dotyczy w tej sytuacji tylko opłat naliczonych przez bank Emotikon: Szczęśliwy Od takiej kwoty nie naliczamy oczywiście, żadnych dodatkowych odsetek. 

Wszystkie opłaty dotyczące prowadzenia kont i kart pobieramy w dniu zakończenia okresu rozliczeniowego i pobieramy z konta, którego opłata dotyczy. Karta przedpłacona ma swój numer rachunku Emotikon: Szczęśliwy

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
462
85
18-01-2021
Wiadomość 4 z 4 (8 741 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Terminy podpisania umowy

Cześć,

próbuję podpisać umowę o kredyt hipoteczny. Natomiast w Warszawie jest całkowity brak terminów przez 2 tygodnie. A ja w przyszłym tygodniu mam wyznaczony termin podpisania aktu notarialnego. Nik...

19-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Opisana przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Do Profilu zaufanego przesyłane jest zawsze tylko pierwsze imię i w ten sposób możesz poprawnie potwierdzić swoją tożsamość.

19-04-2025
Re.: Problem z założeniem konta przez selfie - błąd aplikacji przy robieniu zdjęcia

Przykro mi, że napotkałaś kłopot z założeniem konta. Proszę, podaj nam model telefonu oraz wersję systemu, przekażemy je do właściwego działu z prośbą o pomoc w tej sprawie.

19-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy