Odpowiedz

Karta wirtualna

Dzień dobry, 

 

W drugiej połowie stycznia br. założyłam kartę wirtualną. W sobotę (29.01) zostały z niej pobrane dwie kwoty:

1. "Opłata za kartę wirtualną" - 7zł

2. "Prowizja zaległa" - 13zł

 

Mogę prosić o wytłumaczenie skąd wzięły się te kwoty?

 

Pozdrawiam,

Kasia

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 4 (8 828 wyświetleń)

Re: Karta wirtualna

Za wydanie karty wirtualnej pobieramy jednorazową opłatę w wysokości 20 zł. Wygląda na to, że nie miałaś wystarczającej kwoty na jej pobranie, dlatego podzieliliśmy ją.

Zasil rachunek karty w wysokości 13 zł, żebyśmy mogli pobrać pozostałą opłatę Emotikon: Mrugający 

 

Jest to całkowity koszt tej karty, przez cały okres jej ważności - a wiec 3 lata Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
453
84
18-01-2021
Wiadomość 2 z 4 (8 793 wyświetleń)

Re: Karta wirtualna

Dziękuję za odpowiedź.

A w sumie dlaczego opłata za kartę nie jest pobierana od razu po jej "wyrobieniu" i nie z konta głównego, tylko z tej karty? Na karcie wirtualnej zrobił się minus, a to karta prepaid Emotikon: LOL Czyli, jeśli mam ją podpiętą pod jakąś subskrypcję (teraz darmowy okres) i np. zapomnę z niej zrezygnować, karta też zostanie obciążona? 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 4 (8 709 wyświetleń)

Re: Karta wirtualna

Saldo ujemne dotyczy w tej sytuacji tylko opłat naliczonych przez bank Emotikon: Szczęśliwy Od takiej kwoty nie naliczamy oczywiście, żadnych dodatkowych odsetek. 

Wszystkie opłaty dotyczące prowadzenia kont i kart pobieramy w dniu zakończenia okresu rozliczeniowego i pobieramy z konta, którego opłata dotyczy. Karta przedpłacona ma swój numer rachunku Emotikon: Szczęśliwy

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
453
84
18-01-2021
Wiadomość 4 z 4 (8 680 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy