Odpowiedz

Karta wirtualna

Dzień dobry, 

 

W drugiej połowie stycznia br. założyłam kartę wirtualną. W sobotę (29.01) zostały z niej pobrane dwie kwoty:

1. "Opłata za kartę wirtualną" - 7zł

2. "Prowizja zaległa" - 13zł

 

Mogę prosić o wytłumaczenie skąd wzięły się te kwoty?

 

Pozdrawiam,

Kasia

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 4 (8 727 wyświetleń)

Re: Karta wirtualna

Za wydanie karty wirtualnej pobieramy jednorazową opłatę w wysokości 20 zł. Wygląda na to, że nie miałaś wystarczającej kwoty na jej pobranie, dlatego podzieliliśmy ją.

Zasil rachunek karty w wysokości 13 zł, żebyśmy mogli pobrać pozostałą opłatę Emotikon: Mrugający 

 

Jest to całkowity koszt tej karty, przez cały okres jej ważności - a wiec 3 lata Emotikon: Szczęśliwy 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
449
84
18-01-2021
Wiadomość 2 z 4 (8 692 wyświetleń)

Re: Karta wirtualna

Dziękuję za odpowiedź.

A w sumie dlaczego opłata za kartę nie jest pobierana od razu po jej "wyrobieniu" i nie z konta głównego, tylko z tej karty? Na karcie wirtualnej zrobił się minus, a to karta prepaid Emotikon: LOL Czyli, jeśli mam ją podpiętą pod jakąś subskrypcję (teraz darmowy okres) i np. zapomnę z niej zrezygnować, karta też zostanie obciążona? 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 4 (8 608 wyświetleń)

Re: Karta wirtualna

Saldo ujemne dotyczy w tej sytuacji tylko opłat naliczonych przez bank Emotikon: Szczęśliwy Od takiej kwoty nie naliczamy oczywiście, żadnych dodatkowych odsetek. 

Wszystkie opłaty dotyczące prowadzenia kont i kart pobieramy w dniu zakończenia okresu rozliczeniowego i pobieramy z konta, którego opłata dotyczy. Karta przedpłacona ma swój numer rachunku Emotikon: Szczęśliwy

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
449
84
18-01-2021
Wiadomość 4 z 4 (8 579 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Dzień dobry, czy udało się rozwiązać powyższy problem? I jeżeli tak to w jaki sposób, ponieważ mierze się dokładnie z tym samym problemem, jestem całkowicie zablokowany jeżeli chodzi o wysyłanie przel...

10-03-2025
Re.: Problem z zaciągnięciem kredytu gotówkowego

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Tutaj nie możemy sprawdzić Twojego wniosku i odnieść się do jego szczegółów. Jeśli złożyłeś reklamację w tej sprawie, to odpowie na nią analityk kredytowy -

...

10-03-2025
Składanie wniosków - wygaszanie oraz blokowanie ekranu

Cześć, 

 

Chciałbym poruszyć dziś temat usypiającego się ekranu podczas składania np. wniosku kredytowego. 

 

Podczas składania takowego wniosku, po zaledwie 10-15 sekundach ekran się przyciemnia, po czym

...

10-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy