Odpowiedz

Karta wirtualna

Witam, w dniu wczorajszym tj. 27.03. zamówiłam kartę wirtualną do konta (mam już jedną, która ważna jest do lipca), mimo przelania środków na kartę, nie mogę jej używać by dokonać płatności. Wyskakuje błąd komunikacji z bankiem.
Odpowiedz
0 Lajków
Asia89
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-03-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 702 wyświetleń)

Re: Karta wirtualna

Proszę, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING (dostępny na dole strony, po zalogowaniu). Sprawdzimy to. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
154
23
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 664 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy nie łatwiej po prostu udostępnić tę funkcjonalność zamiast tak bez sensu kombinować? Przypominam, że bank ING pracuje nad tym zagadnieniem już ponad 6 lat. Wygląda to trochę tak, jakby w dziale IT

...

28-12-2024
Re.: Ciemne tło apki

Mając ciemny motyw w telefonie Xiaomi, to wyskakuje ciemny motyw i w appce. A ja np. chciałabym mieć jasny w ING i nie mogę tej opcji znaleźć, także o. 

27-12-2024
Re.: Obecna aplikacja mobilna

Za chwilę 2025 rok, a dalej nie ma trybu ciemnego 🙃

27-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy