Odpowiedz

Karta wirtualna

Witam, w dniu wczorajszym tj. 27.03. zamówiłam kartę wirtualną do konta (mam już jedną, która ważna jest do lipca), mimo przelania środków na kartę, nie mogę jej używać by dokonać płatności. Wyskakuje błąd komunikacji z bankiem.
Odpowiedz
0 Lajków
Asia89
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-03-2023
Wiadomość 1 z 2 (2 964 wyświetleń)

Re: Karta wirtualna

Proszę, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING (dostępny na dole strony, po zalogowaniu). Sprawdzimy to. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolB
Moderator
Moderator icon
159
23
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 926 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Podobna sytuacja. Tylko u mnie karta jest ważna i jej ważność się teraz nie kończy, ale SMS (Twoja karta VISA zbliżeniowa została usunięta z Google Pay. Aby płacić z Google Pay, dodaj ją ponownie lub ...

26-04-2025
Re.: Bankomat nie wypłacił pieniędzy, ale pobrał je z konta

Dziękujemy za numer zgłoszenia. Przekazaliśmy prośbę o jak najszybszą odpowiedź na reklamację do analityków.

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy