Odpowiedz

Karta wirtualna termin ważności

Wczoraj zauważyłem, że w Moim ING, w zakładce "Karty" nie mam widocznej karty wirtualnej, którą posiadam od lipca 2014. W starym ING BankOnline widoczny jest tylko rachunek do karty wirtualnej, na którym mam saldo dodatnie (W Moim ING rachunek taki nie jest widoczny). Jak sprawdziłem na Waszej stronie karta wirtualna wydawana jest na 5 lat, w związku z tym mam pytanie co się stało z moją kartą wirtualną ?, czy w 2014 była wydawana na 2 lata i akurat skończył się termin ważności ? Czy mogę wznowić kartę wirtualną bez zamykania istniejącego rachunku do karty ?

sud1
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
61
27
29-11-2015
Wiadomość 1 z 4 (7 928 wyświetleń)

Re.: Karta wirtualna termin ważności

[ Edytowane ]

Karty wirtualne wydawane w 2014 miały dwuletni termin ważności.

Możesz zamówić nową kartę wirtualną, jednak będzie do niej otwarte nowe konto. 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (7 890 wyświetleń)

Re.: Karta wirtualna termin ważności

Moja karta wirtualna straciła ważność. Czy muszę ją sam usunąć z aplikacji mobilnej i internetowej czy zostanie usunięta przez ING?
Odpowiedz
0 Lajków
grzegorz757
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
01-10-2019
Wiadomość 3 z 4 (6 509 wyświetleń)

Re: Re.: Karta wirtualna termin ważności

[ Edytowane ]

Usuniemy ją do 7 dni po terminie jej ważności Emotikon: Szczęśliwy Nie musisz tego robić samodzielnie. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (6 435 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

27-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Jeśli podczas korzystania z Profilu Zaufanego trafisz na informacje, że potrzebne jest Twoje drugie imię, możesz spróbować uzupełnić je ręcznie. Musi być zgodne z informacjami podanymi w Twoim dokumen

...

26-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy