05-12-2015 21:40
Dlaczego nie ma możliwości udostępnienia karty żony w moim widoku po logowaniu? Mimo udostępnienia pełnomocnictwa do rachunku nie ma możliwości doładowania karty bezpośrednio z mojego loginu. Zróbcie poprawkę, bo człowiek się męczy przy doładowaniach.
07-12-2015 12:24
Ernest napisali:
Dlaczego nie ma możliwości udostępnienia karty żony w moim widoku po logowaniu? Mimo udostępnienia pełnomocnictwa do rachunku nie ma możliwości doładowania karty bezpośrednio z mojego loginu. Zróbcie poprawkę, bo człowiek się męczy przy doładowaniach.
Karta ta jest osobnym produktem, do którego nie da się ustalić pełnomocnictwa. Będzie ona zatem widoczna tylko w bankowości małżonki.
09-01-2016 08:58
Więc w tym przypadku pozostaje doładowywać na podsatwie rachunku. Dziękuję. Wykorzystam kartę do końca jej trwania i wyrzucę, bo jak dla mnie zbędny produkt bez istotnych funkcjonalności.
Jeśli działalność została zamknięta to nie bierze się jej pod uwagę przy składaniu wniosku, jeśli działalność jest teraz zawieszona, to bierze się pod uwagę dochód wykazany w zeznaniu rocznym za 2021
... 03-02-2023Dlaczego w aplikacji nie mogę opłacić przejazdu za wszystkie odcinki autostrad, które obsługuje Autopay?
Przecież te dwa odcinki autostrad, które są już dostępne obsługujecie za pomocą Autopay? Dlaczeg
... 03-02-2023W celu uzupełnienia ulgi za złe długi w JPK_V7, należy przy tworzeniu JPK wybrać Opcje > Utwórz > Utwórz wykorzystując formularz.
Na formularzy należy zaznaczyć Podatek naliczony - do odliczenia > Zaw