05-12-2015 21:40
Dlaczego nie ma możliwości udostępnienia karty żony w moim widoku po logowaniu? Mimo udostępnienia pełnomocnictwa do rachunku nie ma możliwości doładowania karty bezpośrednio z mojego loginu. Zróbcie poprawkę, bo człowiek się męczy przy doładowaniach.
07-12-2015 12:24
Ernest napisali:
Dlaczego nie ma możliwości udostępnienia karty żony w moim widoku po logowaniu? Mimo udostępnienia pełnomocnictwa do rachunku nie ma możliwości doładowania karty bezpośrednio z mojego loginu. Zróbcie poprawkę, bo człowiek się męczy przy doładowaniach.
Karta ta jest osobnym produktem, do którego nie da się ustalić pełnomocnictwa. Będzie ona zatem widoczna tylko w bankowości małżonki.
09-01-2016 08:58
Więc w tym przypadku pozostaje doładowywać na podsatwie rachunku. Dziękuję. Wykorzystam kartę do końca jej trwania i wyrzucę, bo jak dla mnie zbędny produkt bez istotnych funkcjonalności.
To naprawdę przykro się czyta. Tak jak waszym obowiązkiem jest weryfikowanie dowodu tożsamości, tak jest nim też zapewnienie dostępu do informacji i komunikacji z OzN. Instrukcje typu: "Aby wyjaśnić
... 19-12-2024Dobry wieczór,
Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.
Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło, zapisuje też
... 18-12-2024Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 |