Odpowiedz

Karta połączona z kontem walutowym

Witam, podłączyłem swoją kartę do utworzonego konta walutowego aby dokonać opłaty za wakacje. Czy jeśli zrobię przelew na to konto walutowe to automatycznie pieniądze zostaną pobrane z konta walutowego czy będzie problem ponieważ nie będzie wystarczających środków na zwykłym koncie?
Odpowiedz
0 Lajków
Dennrlay
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
02-06-2019
Wiadomość 1 z 4 (5 293 wyświetleń)

Re: Karta połączona z kontem walutowym

Witaj,
jeżeli masz konto walutowe np. w euro zapłacisz podłączoną kartą Visa Zbliżeniowa w euro i będziesz miał na tym koncie walutowym wystarczającą kwotę w euro, to wtedy pieniądze pobierzemy z konta walutowego. Wtedy nie musisz mieć pieniędzy na koncie w złotówkach. Jeżeli zapłacisz w innej walucie niż Twoje konto walutowe lub nie będziesz miał na nim wystarczających pieniędzy, to pieniądze pobierzemy z konta złotówkowego (będziesz miał przewalutowanie po kursie Visy oraz prowizję 3% kwoty płatności).

Jeżeli będziesz chciał zapłacić kartą w innej walucie niż złotówki, to pamiętaj o ustaleniu limitu transakcyjnego. Możesz go sprawdzić i zmienić w Moim ING - Karty i płatności telefonem - wybierzesz swoją kartę - Limity transakcyjne, telefonicznie 32 357 00 12 lub w oddziale. Ustalasz osobny limit do płatności, transakcji internetowych oraz wypłaty.

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
678
124
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (5 256 wyświetleń)

Re: Karta połączona z kontem walutowym

Witam .W Chorwacji Zapłaciłam kartą płatniczą połączoną z kontem euro a ściągnęło z konta złotówkowego euro jest na koncie, co jest nie tak ?
Odpowiedz
0 Lajków
Arleta
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
18-07-2019
Wiadomość 3 z 4 (5 042 wyświetleń)

Re: Karta połączona z kontem walutowym

Jeżeli płaciłaś w euro kartą podłączoną do tego konta i nie było przewalutowania, to transakcję powinniśmy pobrać z Twojego konta walutowego. Jeżeli była to jakaś inna waluta niż euro, to wtedy taką płatność wykonujemy z konta złotówkowego. Mogłaś też skorzystać z DCC (Dynamic Currency Conversion). Wtedy to wystawca terminala/bankomatu proponuje Ci przewalutowanie po swoim kursie. Jeżeli się na to zgodzisz, to przelicza on Twoją transakcję na złotówki po swoim kursie. Możemy to dla Ciebie sprawdzić, natomiast proszę Cię o kontakt z naszymi specjalistami telefonicznie 32 357 00 12, przez wiadomość w Moim ING lub na czacie w bankowości internetowej. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (5 019 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowieEmotikon: Smutny Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin

...

20-12-2025
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.

 

§ 1 Wprowadzenie

 

1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic

...

19-12-2025
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Dobry wieczór,
Aktualnie kończy mi się okres wypowiedzenia pożyczki jaką posiadam w ING. Bank z tzw. ważnych przyczyn wypowiedział mi umowę rachunku bankowego gdyż nie prowadzi obecnie takiego produktu...

20-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy