02-06-2019 07:48
03-06-2019 06:37
Witaj,
jeżeli masz konto walutowe np. w euro zapłacisz podłączoną kartą Visa Zbliżeniowa w euro i będziesz miał na tym koncie walutowym wystarczającą kwotę w euro, to wtedy pieniądze pobierzemy z konta walutowego. Wtedy nie musisz mieć pieniędzy na koncie w złotówkach. Jeżeli zapłacisz w innej walucie niż Twoje konto walutowe lub nie będziesz miał na nim wystarczających pieniędzy, to pieniądze pobierzemy z konta złotówkowego (będziesz miał przewalutowanie po kursie Visy oraz prowizję 3% kwoty płatności).
Jeżeli będziesz chciał zapłacić kartą w innej walucie niż złotówki, to pamiętaj o ustaleniu limitu transakcyjnego. Możesz go sprawdzić i zmienić w Moim ING - Karty i płatności telefonem - wybierzesz swoją kartę - Limity transakcyjne, telefonicznie 32 357 00 12 lub w oddziale. Ustalasz osobny limit do płatności, transakcji internetowych oraz wypłaty.
18-07-2019 12:39
19-07-2019 13:11
Jeżeli płaciłaś w euro kartą podłączoną do tego konta i nie było przewalutowania, to transakcję powinniśmy pobrać z Twojego konta walutowego. Jeżeli była to jakaś inna waluta niż euro, to wtedy taką płatność wykonujemy z konta złotówkowego. Mogłaś też skorzystać z DCC (Dynamic Currency Conversion). Wtedy to wystawca terminala/bankomatu proponuje Ci przewalutowanie po swoim kursie. Jeżeli się na to zgodzisz, to przelicza on Twoją transakcję na złotówki po swoim kursie. Możemy to dla Ciebie sprawdzić, natomiast proszę Cię o kontakt z naszymi specjalistami telefonicznie 32 357 00 12, przez wiadomość w Moim ING lub na czacie w bankowości internetowej.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |